نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷

رویداد جدید بازی Monster Hunter World آغاز شد

رویداد جدید بازی Monster Hunter World آغاز شده است. در این رویداد با انجام دادن کوئست‌های مختلف می‌توانید پوشش Kulu-Ya-Ku را برای کاراکترتان بسازید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که از امروز، کوئست‌هایی جدید تحت عنوان «کوئست‌های رویدادی یا Event Quests» به پنجمین قسمت از مجموعه بازی مانستر هانتر اضافه شده‌اند. یکی از مامورت‌هایی که در قالب این رویداد به بازی Monster Hunter World اضافه شده Egg Lovers United نام دارد. گیمرها با انجام دادن این کوئست، می‌توانند یک کلاه‌خود جدید و غیر معمول را به کمد لباس‌های‌شان در این بازی، اضافه کنند.

این رویداد در تاریخ ۲۹ مارس، ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت ساعت اقیانوس آرام (ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز به وقت ایران) شروع شده و در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) به پایان خواهد رسید. این رویداد شامل یک Arena Quest شش ستاره می‌شود و برای شرکت در آن باید Hunter Rank یازده به بالا داشته باشید. هدف این ماموریت ساده به نظر می‌رسد: شکار یک Kulu-Ya-Ku. صفحه توییتر بازی مانستر هانتر در توصیف این رویداد، چنین پیامی را توییت کرد:

کبوتر با کبوتر باز با باز! کوئست «Egg Lovers United» به زودی منتشر خواهد شد.

Monster Hunter 

۲۹ مارس ۲۰۱۸

اگر این کوئست را به دفعات کافی به انجام برسانید، مواد لازم جهت ساخت یک کلاه‌خود Kulu-Ya-Ku را به‌دست خواهید آورد؛ پرهایی که در ساخت این کلاه‌خود به کار می‌رود چهره کاراکترتان را به صورت کامل می‌پوشاند و تا گردنش امتداد می‌یابد؛ چیزی شبیه به کلاه‌خود محبوب Wiggler helm. کلاه Kulu-Ya-Ku ظاهری کمی ناراحت‌کننده دارد؛ چون نسبت به Wiggler helm، صورت هیولا را بیشتر تداعی می‌کند.

اگر هنوز نتوانسته‌اید کلاه Wiggler را به‌دست بیاورید نگران نباشید؛ از روزهای آینده کوئست Wiggle Me دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید از فرصت به وجود آمده استفاده کنید و با انجام دادن این کوئست، کلاه Wiggler helm را بسازید. از هفته آینده رویداد Spring Blossom Fest، اولین رویداد فصلی بازی Monster Hunter World، هم آغاز خواهد شد. این رویداد به صورت روزانه کوئست‌های رویدادی ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید با انجام دادن یکی از این ماموریت‌ها، پوشش شخصیت کارتونی مگامن را برای پالیکو خود بسازید. 

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی بازی Monster Hunter World، برنامه کامل این رویداد را مشاهده کنید. اخیرا شرکت کپکام یک بروزرسانی بزرگ برای این بازی منتشر کرده که در آن یک هیولای قدیمی از سری بازی مانستر هانتر، Deviljho، به بازی اضافه شد. متعادل‌سازی قدرت تقریبا تمام انواع سلاح‌ها از دیگر مواردی بود که این بروزرسانی به بازی اضافه کرد؛ همچنین کاربران این فرصت را داشتند که Deviljho را در یک رویداد (که چندان هم طولانی نبود) شکار کنند. با استناد به گفته سازندگان، این هیولا در رویداد Spring Blossom Fest بازخواهد گشت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده