نویسنده: علی ولی خانی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

کمیک Life is Strange تایید شد

با جدیدترین سری کمیک Titan به خلیج آرکدیا برگردید!

تایتان کامیکس در چند وقت اخیر اقدام به انتشار کمیک‌هایی بر اساس برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدیویی روز کرده است و حالا قرعه به نام یک سری معروف دیگر افتاده. این بار، Titan با Square Enix همکاری می‌کند تا کمیکی با اقتباس از بازی محبوب Life is Strange منتشر کند که اولین جلد آن در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

Titan Comics اعلام کرد:

انتشار این کمیک با عرضه‌ی یک مینی سری چهار قسمتی در ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. کمیک Life is Strange طرفداران را باری دیگر به خلیج آرکدیا خواهد برد و به آن‌ها اجازه خواهد داد تا به گشت و گذار در گذشته‌ی شخصیت‌های محبوبشان بپردازند.

این ناشر همچنین عکسی از آکادمی بلک ول را به اشتراک گذاشت. این اقدام مشخصا به این معنی است که این آموزشگاه در داستان کمیک حضوری پررنگ خواهد داشت. تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

life is strange

تایتان هیچ اطلاعات دیگری درباره‌ی کمیک Life is Strange به اشتراک نگذاشته است؛ پس قاعدتا ما از نام طراح و همین‌طور نویسنده‌ی داستان مطلع نیستیم. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری درباره‌ی این سری «به زودی» منتشر شود؛ احتمالا طی مراسم C2E2 واقع در شیکاگو در هفته‌ی آینده.

Life is Strange یک بازی اپیزودیک تحسین‌شده در ژانر ماجراجویی است. اولین بازی از این سری در ۲۰۱۵ منتشر شد و حول ماجراهای مکسین کالفیلد یا همان «مکس»، دانش‌آموز جوانی که فهمیده بود می‌تواند زمان را به عقب برگرداند، می‌چرخید. بعد از آن، Life is Strange: Before the Storm منتشر شد که روایتگر وقایع قبل از اولین بازی سری است و روی شخصیت کلوئی پرایس، بهترین دوست مکس، تمرکز می‌کند. اپیزود آخر این بازی با نام Hell is empty (جهنم خالی است) در دسامبر گذشته منتشر شد.

به جز Life is Strange، تایتان اقدام به انتشار کمیک‌هایی با اقتباس از Wolfenstein II ،Assassin's Creed Origins و Bloodborne کرده است. اخیرا تایتان، کمیکی با الهام از Sea of Thieves منتشر کرد و قرار است کمیکی دیگر بر اساس دنیای Dark Souls قبل از انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن منتشر کند که جلد اول آن در ماه مه (اردیبهشت) پیش رو عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده