// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ رویداد Uprising بازی Overwatch مشخص شد

کمپانی بلیزارد اعلام کرد که در ماه آوریل رویداد جدید Uprising برای بازی Overwatch در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری بازی Overwatch در جریان یک توییت اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ فروردین ماه (۱۰ آوریل) رویداد جدید Uprising بازی Overwatch در دسترس قرار خواهد گرفت.

حساب کاربری توییتر بازی هم ویدیو کوتاهی منتشر کرد که حاوی تاریخ عرضه و نقشه رویداد Uprising ماه آوریل بود. همچنین ویدیو منتشر شده شباهت بسیاری به ویدیو سال پیش دارد. رویداد Uprising پیش رو، در نقشه Blackwatch رخ خواهد داد اما متاسفانه اعلام نشده که شاهد چه قهرمان‌ها و حالتی برای این رویداد هستیم.

رویداد Uprising سال گذشته شامل یک حالت PvE در نقشه King’s Row می‌شد که در جریان آن بازیکنان در قالب قهرمان‌های Tracer، Torbjorn، Reinhardt و Mercy قرار می‌گرفتند تا با دشمنان خود مبارزه کنند. امیدواریم شاهد محتوای جدیدی برای این رویداد باشیم و تیم سازنده از همان سناریو گذشته استفاده نکند. با تمام این تفاسیر باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، باشیم.

همچنین در جریان رویداد Uprising بازیکنان می‌توانند منتظر Emoteها و پوسته‌های جدیدی باشند. در سال گذشته ۱۰۰ آیتم جدید در رویداد Uprising به بازی اضافه شد.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده