نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵

بازی Hitman Sniper را برای مدت محدود رایگان تجربه کنید

کمپانی اسکوئر انیکس به مناسبت عبور تعداد بازیکنان بازی Hitman Sniper از مرز ۱۰ میلیون نفر اعلام کرد که این بازی تیراندازی به مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که تعداد بازیکنان بازی موبایل Hitman Sniper از مرز ۱۰ میلیون بازیکن عبور کرده‌اند و به این مناسبت کمپانی Square Enix این بازی تیراندازی را برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

استودیو اسکوئر انیکس مونترال یک نسخه رایگان (Free to Play) از بازی Hitman Sniper را از تاریخ هشتم فروردین‌ماه (۲۸ مارس) تا تاریخ پانزدهم فروردین‌ماه (۴ آوریل) در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار می‌دهد. شما می‌توانید نسخه iOS بازی را از اینجا و نسخه اندروید بازی را از اینجا دانلود کنید.

بازی Hitman Sniper که یک بازی موبایل رقابتی در سبک گالری تیراندازی (Shooting Gallery) است در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و بازیکنان در این بازی باید در نقش مامور 47 چندین هدف را به قتل برسانند. استودیو اسکوئر انیکس مونترال از زمان عرضه بازی Hitman Sniper محتوای فصلی، بهینه‌سازها و چندین محتوای اضافی را برای بازی منتشر کرده است.

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با کمپانی اسکوئر انیکس متوجه شدیم که هاجیمه تاباتا، سازنده بازی Final Fantasy XV، به عنوان مدیر اجرایی و رئیس استودیو جدید شرکت Square Enix منصوب شده است و کاراکتر اصلی بازی Final Fantaxy XV یعنی Noctis به جمع مبارزان بازی Tekken 7 پیوسته است.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی Hitman Sniper را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده