// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

آپدیت The Witcher 3 برای پلی استیشن 4 پرو هنوز در دست توسعه است

استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد اعلام کرده که آپدیت پشتیبانی از رزولوشن 4K بازی The Witcher 3 برای پلی استیشن 4 پرو هنوز در دست توسعه است.

با عرضه شدن کنسول‌های میان نسلی نسل هشتم، سازنده‌های بازی‌های ویدیویی با انتشار بروزرسانی‌های مختلف سعی کردند بازی خود را از نظر گرافیکی و جزئیات ارتقا دهند. در این میان، استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی The Witcher 3، در تعطیلات سال نو میلادی آپدیت ارتقا گرافیکی این بازی را برای ایکس باکس وان ایکس منتشر کرد.

اکنون این سوال پیش می‌آید که چرا این بروزرسانی گرافیکی هنوز برای پلی استیشن 4 پرو منتشر نشده است؟ با توجه به اخبار بازی منتشر شده، مارسین موموت، مدیر روابط عمومی سی دی پراجکت رد، در جدیدترین توییت خود اعلام کرده که وجود مشکلاتی نظیر باگ، مانع عرضه آپدیت ارتقا گرافیکی بازی The Witcher 3 روی PS4 Pro شده است.

آپدیت پلی استیشن 4 پرو بازی The Witcher 3 زمان زیادی است که مراحل توسعه را سپری می‌کند. در این راه ما باگ‌هایی را شناسایی کردیم که برای رفع تمامی آن‌ها نیاز به زمان داریم. از شما هواداران می‌خواهیم کمی بیشتر صبور باشید.

با تمام این تفاسیر کاربران پلی‌استیشن 4 پرو باید مدتی دیگر برای آپدیت پشتیبانی از رزولوشن 4K و ویژگی HDR بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتظر بمانند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده