نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

جزییات بسته The War Machine بازی Call Of Duty: WW2 اعلام شد

استودیو اسلج‌همر گیمز اخیرا از جزییات بسته الحاقی The War Machine بازی Call Of Duty: WW2 رونمایی کرده است. 

کمپانی اکتیویژن، ناشر، و استودیو اسلج‌همر گیمز، سازنده بازی Call Of Duty: WW2، امروز از جزییات DLC بعدی این بازی با نام The War Machine رونمایی کردند. بر این اساس، این بسته چند نقشه و یک سری محتوای دیگر به بازی اضافه می‌کند. 

 به طور دقیق‌تر، بسته The War Machine سه نقشه جدید به بازی اضافه خواهد کرد. این نقشه‌ها، Egypt، Dunkirk و V2 نام دارند. نقشه Egypt همانطور که از اسم آن هم مشخص است، بازیکنان را به کشور مصر می‌برد و این، اولین باری است که در یک نسخه از کالاف دیوتی به این کشور می‌رویم. در این نقشه اهرام مشهور مصر را مشاهده خواهید کرد و در محیطی بزرگ وارد نبرد جذابی می‌شوید. از آن طرف نقشه دانکرک بازی بر اساس شهر ساحلی دانکرک ساخته شده و شاهد یک محیط بزرگ در کنار دریا خواهیم بود. در نهایت سازندگان، نقشه V2 را هم به عنوان نقشه‌ای توصیف کرده‌اند که در آن، شاهد نبرد‌های بسیار سریعی در یک محیط نسبتا کوچک از یک مرکز تست موشک سِری در آلمان خواهیم بود. 

این بسته الحاقی همچنین یک نقشه و ماموریت جدید به حالت War جدید‌ترین نسخه کالاف دیوتی اضافه می‌کند که Operation Husky نام دارد. این نقشه با همکاری استودیو ریوِن سافت‌ور توسعه یافته است و در آن، بازیکنان ابتدا باید یک سری اطلاعات را به دست بیاورند و پس از آن، با از بین بردن هواپیما‌های آلمانی مسیر را برای ورود هواپیما‌های متفقین پاک‌سازی کنند. آخرین محتوای بسته الحاقی جدید بازی هم یک قسمت جدید از بخش زامبی با نام The Shadowed Throne است که در آن، باید با زامبی‌ها در شهر برلین مبارزه کنید. 

به دلیل قرارداد انحصاری بین سونی و اکتیویژن، بسته The War Machine ابتدا در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و احتمالا با فاصله‌ای یک ماهه روی ایکس باکس وان و پی سی هم در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین این بسته به صورت مجزا ۱۵ دلار قیمت دارد و البته خریداران سیزن پس ۵۰ دلاری بازی هم بدون پرداخت هزینه اضافی آن را دریافت می‌کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده