نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

اولین تصاویر از نقشه جدید بازی PUBG منتشر شد

در جریان رویداد GDC 2018، نقشه جدید و کوچک بازی PlayerUnknown's Battlegrounds معرفی و تصاویر مختلفی از آن منتشر شد.

مدتی پیش مطلع شدیم که در آینده‌ای نزدیک قرار است برای بازی PUBG نقشه‌ای جدید منتشر شود. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، شرکت PUBG Corp چند تصویر از این نقشه منتشر کرده که در این خبر به آن‌ها نگاهی می‌اندازیم و با نقشه‌های قبلی مقایسه‌شان می‌کنیم.

برندن گرین (معروف به PlayerUnknown) در جریان همایش GDC، در پنل شرکت PUBG Corp تصاویر مختلفی از این نقشه جدید را برای خبرنگاران به نمایش درآورد. او پس از این رویداد، در صفحه توییترش تصویر این نقشه را به همراه یک متن منتشر کرد. او در متن منتشر شده گفت که این نقشه به زودی در سرورهای آزمایشی این بازی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. با توجه به تصاویر منتشر شده از نقشه جدید، آب و هوا و پوشش گیاهی این منطقه، گرمسیری‌تر از نقشه‌های قبلی خواهد بود؛ همچنین در این نقشه ساختمان‌هایی وجود دارد که قبلا شبیه‌شان را ندیده‌ایم.

نقشه جدید PUBG

نقشه جدید

نقشه جدید PUBG

وجود ساختمان‌هایی که قبلا مثلشان را ندیده بودیم

 

نکته اصلی که گرین به آن اشاره کرد ابعاد نقشه بود. این نقشه حدود ۴ کیلومتر طول و ۴ کیلومتر عرض دارد و نسبت به نقشه‌های Erangel و Miramar (که ۸ کیلومتر طول و ۸ کیلومتر عرض دارند) به وضوح کوچک‌تر است. شرکت PUBG Corp قبلا اعلام کرده بود که آن‌ها درحال کار روی یک نقشه کوچک هستند و در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ آن را منتشر خواهند کرد. این استودیو در توصیف این نقشه گفته بود که گیمرها در آن «سبک Battle Royale را سریع‌تر و هیجان‌انگیزتر» تجربه خواهند کرد.

نقشه جدید PUBG

در این عکس مقایسه نقشه جدید با نقشه‌های قدیمی را می‌بینیم

 

شرکت پابجی‌کورپ زمانی که این نقشه را معرفی کرد، اعلام کرد که کاربران پی سی در آوریل ۲۰۱۸ (فروردین-اردیبهشت)، می‌توانند در سرورهای آزمایشی به این نقشه دسترسی داشته باشند؛ در حالی‌که گرین در آخرین پست توییتری‌اش تاریخ انتشار این نقشه را «به زودی» اعلام کرد و مشخص نکرد که چه موقعی گیمرها قادر خواهند بود این نقشه جدید را امتحان کنند. هم‌اکنون حتی نمی‌دانیم که بعد از انتشار برای پی‌سی، چه زمانی این نقشه در دسترس کاربران ایکس باکس وان و نسخه موبایل قرار خواهد گرفت.

گیمرها اما می‌توانند تا زمان انتشار این نقشه به جای رفتن به سرور آزمایشی، «حالت رویدادها» را که به زودی به پابجی راه می‌یابد، تجربه کنند. اولین رویداد این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تیم‌هایی ۸ نفره تشکیل بدهند؛ همچنین دراپ شدن سلاح Rifle در این رویداد بیشتر از حالت معمولی بازی خواهد بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده