// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

مجموعه The Witcher بیش از ۳۳ میلیون نسخه فروش داشته است

استودیو سی‌دی پراجکت رد گزارش سال مالی ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد و میزان فروش سه‌گانه The Witcher مشخص شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو لهستانی سی‌ دی پراجکت رد، گزارش مالی خود از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد و شاهد رشد درآمد این استودیو نسبت به سال ۲۰۱۶ هستیم و از طرفی مشخص شد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt، همچنان یک بازی پولساز برای این استودیو به‌حساب می‌آید.

در ارائه گزارش مالی استودیو CD Projekt RED مورد دیگری نیز مشخص شد و آن هم میزان فروش مجموعه The Witcher بود. این استودیو اعلام کرد که بازی The Witcher، بازی The Witcher 2: Assassins of Kings و بازی The Witcher 3 روی هم رفته ۳۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. درادامه استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که در بازه‌های سه ساله از زمان عرضه، بازی The Witcher 2 توانسته چهار برابر نسخه اول و بازی The Witcher 3، یازده برابر نسخه دوم و که با احتساب بسته‌های گسترش دهنده می‌توان این رقم را به ۱۵ برابر افزایش داد.

در انتها تصاویری از میزان فروش نسخه سوم روی هر سه پلتفرم منتشر شد. در سال ۲۰۱۵ پلی استیشن 4 صدرنشین فروش بازی The Witcher 3 بود و در۲۰۱۶، پلتفرم کامپیوتر توانست با اندک اختلاف بیشترین فروش این بازی را از آن خود کند و در هر سه سال، ایکس باکس باکس وان رتبه سوم را کسب کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر را در زومجی مشاهده کنید.

گزارش مالی CD Projekt RED

گزارش مالی CD Projekt RED

گزارش مالی CD Projekt RED


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده