// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

در رویداد جدید بازی Hearthstone کارت های رایگان دریافت کنید

کمپانی Blizzard به‌زودی رویدادی را برای بازی Hearthstone برگزار می‌کند که کارت‌های رایگانی را به دست کاربران می‌رساند.

DLC جدیدی ماه آینده به بازی Hearthstone راه پیدا می‌کند و کمپانی بلیزارد (Blizzard) قرار است موقعیت‌های مختلفی را برای کاربران مهیا کند. از دوشنبه ۲۶ مارس (۶ فروردین ماه)، ماموریت‌های بازی نه تنها به کاربران طلا تقدیم می‌کند، بلکه از طرفی برای آنها کارت‌هایی هم در نظر گرفته است.

به نقل از پست منتشر شده در وب‌لاگ رسمی، دسته‌ کارت‌هایی از بسته‌های الحاقی Journey to UnGoro، Knights of the Frozen Throne، Kabolds & Catacombs و محتوای آینده Witchwood به طور انتخابی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سه محتوای اول، از فصل جاری بازی خواهد بود، بنابرین بر خلاف گذشته شاهد چرخش روند استاندارد نیستیم. در صورتی که کارت دریافتی شما از بسته الحاقی Withcwood باشد، دسته کارت‌های یاد شده در کلکسیون شما ذخیره می‌شود و پس از انتشار این محتوا قابل استفاده خواهند بود.

hearthstone

کاربران از تاریخ ۲۶ مارس الی ۹ آوریل (۲۰ فروردین ماه) می‌توانند با وارد شدن به بازی و انجام ماموریت‌ها از این موقعیت برای کسب کارت‌های رایگان بهره‌مند شوند. می‌توان گفت که بازیکنان در جریان این رویداد می‌توانند ۱۴ کارت رایگان از آن خود کنند. همچنین اگر برخی از این ماموریت‌های روزانه را در Quest Log خود جمع‌آوری کنید می‌توانید ۱۴ کارت یاد شده را به ۱۶ عدد نیز برسانید. در همین حین از طرفی هم می‌توانید همانند روند همیشگی از امتیازهای طلا بهره‌مند شوید که برای Arena و خرید دسته کارت‌ها نیز استفاده می‌شود. یکی از مواردی که بلیزارد در جریان این رویداد تغییر داده است مربوط به غیر فعال شدن بخش Play a Friend می‌شود.

کمپانی بلیزارد به تازگی محتوای رایگان زیادی را برای بازیکنان خود در نظر گرفته است و این موضوع باعث جذب کاربران بیشتر به بازی‌های خود شده است. در این راستا، پیش خرید کردن بسته الحاقی Withcwood به جای اهدا ۵۰ کارت، گویا ۷۰ دسته کارت را به دست خریداران می‌رساند. چندی پیش کمپانی بلیزارد برای ممانعت از دوبرابر کردن کارت‌های Legendary سیستمی را در بازی تغییر داده است. یکی دیگر از محتوای رایگان هم مربوط به سه دسته کارت Kobolds & Catacombs می‌شود که به مناسبت جشن ۱۰ سالگی StarCraft منظور شده است.

با توجه به تاریخ خاتمه این رویداد که مصادف می‌شود با ۱۰ آوریل و اعلامیه بلیزارد پیرامون عرضه دی‌ال‌سی Witchwood در اوایل آوریل، احتمال می‌رود که محتوای یاد شده در ۱۰ آوریل منتشر شود. در انتها، سازندگان اعلام کردند که در جریان استریمی که روز دوشنبه پخش می‌شود از کارت‌های بیشتری نیز برای بازی رونمایی خواهند کرد.

بازی Hearthstone در ماه مارس ۲۰۱۴ منتشر شد و هم‌اکنون برای پی سی، مک، آیفون و اندروید در دسترس است. برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده