نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

نقشه Sapienza از بازی Hitman به رایگان منتشر شد

استودیو IO Interactive انتشار بسته بهار بازی Hitman را آغاز کرد و اکنون می‌توان نقشه Sapienza را بدون نیاز به داشتن بازی، به رایگان دانلود و تجربه کرد.

اگر هنوز موفق به تجربه جدیدترین قسمت از مجموعه هیتمن، یعنی Hitman 2016، نشده‌اید، اکنون این فرصت را دارید تا بخشی از آن را به صورت رایگان تجربه کنید. در جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو IO Interactive نقشه Sapienza را برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی به صورت رایگان منتشر کرده است.

نقشه Sapienza یکی از ۶ مکانی است که قرار است به دست IO Interactive منتشر شود و نقشه‌ای است که بازیکنان را به منطقه‌ای ساحلی در ایتالیا می‌برد. ساپینزا به عنوان بخشی از بسته بهاری شرکت IO Interactive منتشر شده است. این بسته بهاری فعلا رایگان است و تقریبا تمامی محتویاتی را که استودیوی سازنده برای مرحله ساپینزا منتشر کرده بود، به کاربران عرضه می‌کند.

با بسته نام‌برده شما می‌توانید کل ماموریت داستانی مربوطه را در کنار محتوای فرعی آن، مانند مراحل Mastery، ماموریت‌های Escalation، چالش‌ها و Contractهای ویژه، به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و تجربه کنید. علاوه بر این، Elusive Targetهایی که در آینده توسط IO Interactive برای این نقشه فعال می‌شوند، برای دارندگان بسته بهاری هم در دسترس خواهند بود.

Hitman

این بسته بهاری برای مدت محدودی رایگان خواهد بود. شما به محض دانلود کردن این محتوا، می‌توانید آن را برای خود نگه دارید و بازی کنید و در صورت خرید بازی اصلی، فایل ذخیره ساخته‌شده روی بسته بهاری را می‌توانید به بازی اصلی منتقل کنید و بازی را ادامه دهید. بسته بهار به عنوان یک اثر مستقل که شامل مکان آغازین ICA یا Introductory ICA Facility می‌شود، برای دانلود در دسترس است. اگر دیگر مراحل یا بسته آغازین را قبلا خریداری کرده‌اید، می‌توانید بسته بهاری را از فروشگاه داخل بازی دریافت کنید. بسته بهار تا ۳ آوریل (۱۴ فروردین) رایگان خواهد بود.

اگر شما هم منتظر قسمتی جدید از مجموعه هیتمن هستید بهتر است بدانید که شرکت IO Interactive برای ادامه این سری نقشه‌های بزرگی دارد. بعد از اینکه شرکت Square Enix، استودیو سازنده مجموعه هیتمن یعنی IO Interactive را به فروش گذاشت، این شرکت، IO Interactive، از خرداد سال گذشته مستقل شد و ساخت یک سریال تلویزیونی و قسمتی جدید از مجموعه هیتمن را تایید کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده