// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

تعداد کاربران بازی Sea of Thieves از مرز یک میلیون نفر گذشت

استودیو ریر اعلام کرده که تعداد بازیکنان بازی Sea of Thieves از مرز یک میلیون کاربر منحصربه‌فرد عبور کرده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، سه روز از عرضه بازی Sea of Thieves می‌گذرد و استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده این بازی، اعلام کرده است پس از گذشت ۴۸ ساعت از عرضه بازی، تعداد کاربران منحصربه‌فرد بازی Sea of Thieves از مرز یک میلیون کاربر عبور کرده است. در این میان، مواردی بوده که در هر دقیقه بیش از ۵ هزار کاربر برای وارد شدن به بازی Sea of Thieves اقدام کرده‌اند.

البته با این اتفاق و ازدحام جمعیت مشکلاتی برای بازی به‌وجود آمده که استودیو ریر سخت در تلاش است تا مشکلات به‌وجود آمده برای کاربران نظیر مشکل اتصال به بخش ماجراجویی تک‌نفره را حل کند. فعلا برای تجربه بازی بهتر است سراغ تجربه گروهی بازی Sea of Thieves بروید. البته تا به این جا تعدادی از مشکلات سروری بازی حل شده است و انتظار می‌رود تا پایان امروز مابقی مشکلات به صورت کامل برطرف شوند. 

یکی دیگر از مشکلاتی که امکان دارد برای‌تان رخ دهد، این است که پاداش‌ها و جوایز خود در بازی را دیر دریافت کنید یا اچیومنت‌ها را در همان لحظه باز کردن، دریافت نکنید. با مشاهده این مشکل به‌هیچ‌وجه نیازی نیست از بازی خارج و دوباره وارد شوید. از دیگر مشکلات بازی می‌توان به باگ مربوط به دریافت نکردن پاداش‌های روزانه در همان بدو ورود اشاره کرد.

استودیو ریر اعلام کرده که در به‌روزرسانی بازی که اوایل هفته جدید میلادی منتشر می‌شود، تمامی باگ‌ها و مشکلات این‌چنینی را برطرف خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده