نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

ریمستر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 احتمالا در دست ساخت است

با توجه به اطلاعات منتشر‌شده، احتمالا نسخه ریمستر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 در دست ساخت است که البته فاقد بخش چندنفره خواهد بود. 

سایت چارلی‌اینتل که همواره اطلاعات معتبری از سری کالاف دیوتی منتشر می‌کند، اخیرا به احتمالا ساخته شدن نسخه ریمستر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 اشاره کرده است. در جدید‌ترین اخبار بازی، ابتدا این سایت ساخته شدن نسخه ریمستر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 را تایید کرد و پس از آن سایت معتبر یوروگیمر هم به استناد یک سری منابع خاص خودش به این بازی اشاره داشت. جالب اینکه طبق اعلام هر دو منبع، نسخه ریمستر Call Of Duty: Modern Warfare 2 قیمتی در حدود ۲۵ دلار خواهد داشت و به مراتب از ریمستر بازی Call Of Duty: Modern Warfare که با قیمت ۴۰ دلار منتشر شد، ارزان‌تر خواهد بود. 

همچنین در گزارش این دو سایت آمده که ریمستر Call Of Duty: Modern Warfare 2 فاقد بخش چندنفره خواهد بود و اکتیویژن فقط سراغ بخش داستانی بازی رفته است. شاید دلیل ارزان‌تر بودن قیمت بازی هم همین باشد. البته مشخص نیست که چرا اکتیویژن چنین تصمیمی در قبال بازی گرفته اما شاید دلیل این باشد که این شرکت، قصد ندارند بازیکنان بین دو نسخه مختلف از کالاف دیوتی که در یک سال منتشر می‌شوند تقسیم شوند. 

طبق اعلام این دو منبع، ریمستر Call Of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۱۰ اردیبهشت و پیش از انتشار نسخه Black Ops 4 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. جالب اینکه هیچکدام از منابع به نسخه پی سی بازی اشاره‌ای نداشته‌اند. 

با اینکه این اطلاعات بسیار موثق و جدی به نظر می‌رسند، اما تا زمانی که اکتیویژن رسما بازی را تایید نکند، در حد یک شایعه هستند. نظر شما در مورد ساخته شدن این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده