// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

آپدیت جدید بازی GTA Online پنج اتومبیل جدید را به همراه می‌آورد

استودیو Rockstar Games با انتشار آپدیت بازی GTA Online، از حالت Southern San Andreas Super Sports Series و اتومبیل‌ های جدید رونمایی کرد.

استودیو راک استار (Rockstar Games) همچنان به پشتیبانی از بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto V یعنی GTA Online ادامه می‌دهد و با آپدیت‌های هفتگی طرفداران خود را راضی نگه می‌دارد. این‌بار شاهد برگزاری رویداد بزرگ Southern San Andreas Super Sports Series هستیم که در واقع با آپدیت‌هایی که در طی چند هفته منتشر می‌شود حالت‌ها، مسابقات و اتومبیل‌های جدیدی را به GTA Online اضافه می‌کند.

سری سوپر اسپورت شامل حالت جدیدی با نام Hotring Circuit می‌شود که سازندگان از آن به عنوان ترکیبی از Cunning Stunts و Hotring قدیمی یاد کردند. Hotring Circuit مسابقه‌ای است که در آن ۳۰ کاربر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به مناسبت راه‌یابی این حالت، استودیو راک‌استار اعلام کرد که کاربران تا تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۹۷) مهلت دارند که با تجربه این حالت از دوبرابر $GTA و RP بهره‌مند شوند.

حالت نام‌برده شامل پنج اتومبیل جدید می‌شود که به بازی جی‌تی‌ای‌ آنلاین اضافه شده است که یکی از آنها Declasse Hotring Sabre نام دارد. وسیله نقلیه یاد شده به همراه دو اتومبیل دیگر یعنی Overflod Entity XXR و Cheval Taipan هم‌اکنون از طریق فروشگاه Legendary Motorsport قابل خریداری است. اگر به فروشگاه یاد شده مراجعه کردید دو دستگاه دیگر با نام‌های Vulcar Fagaloa و Vapid GB200 نیز در دسترس است. در ادامه می‌توانید به اتومبیل‌های یاد شده نگاهی بیندازید.

gta online

gta online

اگر در پارکینگ خود به اندازه کافی جای نگه‌داری اتومبیل ندارید این هفته مهلت خوبی است که از تخفیف‌های چشم‌گیر برای خریداری فضای بیشتر برای نگه‌داری خودروی‌تان استفاده کنید. در  آن سو تخفیف‌های بیشتری برای ارتقا دادن آیتم‌های مختلف، از موتور‌ها گرفته تا ترمز‌ها، نیز در دسترس قرار گرفته است. در انتهای مطلب می‌توانید از فهرست آیتم‌های تخفیف خورده مطلع شوید.

Premium Race هفته جاری به حالت Threading the Needle خلاصه شده است. همانند همیشه، بازی برای کاربرانی که به این حالت ملحق می‌شوند، سه برابر RP در نظر گرفته است و بازیکنانی که یکی از سه مقام اول را از آن خود کنند از $GTA قابل توجه‌ای بهره‌مند می‌شوند. حالت Down Chiliad نیز برای Time Trial این هفته در نظر گرفته شده است و کاربرانی که بتوانند در زمان معین‌شده مسابقه را به پایان برسانند با دستی پر از $GTA و RP میدان مسابقات را ترک می‌کنند.

موراد یاد شده در فوق تنها بخشی از رویداد Southern San Andreas Super Sports Series است؛ طوری که در تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین‌ماه)، استودیو راک‌استار از حالت Target Assault برای بازی GTA Online رونمایی خواهد کرد. هشت تیم دونفره در این حالت در حالی که در مسیر‌های مختلف با یکدیگر مسابقه می‌دهند به شلیک به هدف‌های مختلف می‌پردازند. در کنار آن سازندگان وعده داده‌اند که ۱۰ مسابقه Special Vehicle Race جدید را در کنار دو حالت Adversary تازه به دست بازیکنان این بازی برسانند. برای اطلاع بیشتر از محتویات آینده بازی GTA V می‌توانید به وب‌سایت رسمی Rockstar Games مراجعه کنید.

تخفیف‌های هفته جاری بازی GTA Online

ملک‌ها

  • ۳۰ درصد تخفیف برای گاراژ‌های Executive Office
  • ۳۰ درصد تخفیف برای مغازه‌های Custom Auto
  • ۳۰ درصد تخفیف برای سوئیت‌های Penthouse
  • ۳۰ درصد تخفیف برای گاراژ‌های ۱۰ ماشینه

ارتقا اتومبیل‌ها

  • ۲۵ درصد روی موتور اتومبیل
  • ۲۵ درصد روی توربو‌ها
  • ۲۵ درصد روی ترمز‌ها
  • ۲۵ درصد روی گیربکس‌ها
  • ۲۵ درصد روی سیستم تعلیق 
  • ۲۵ درصد روی فلاپ اسپویلر‌ها
  • ۲۵ درصد روی لاستیک‌های ضد گلوله

در ادامه می‌توانید ویدیو حالت Southern San Andreas Super Sports Series بازی GTA Online را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی GTA V در سال ۲۰۱۳ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد و سازندگان با انتشار آپدیت‌های مکرر برای بخش چند نفره آن کاربران بیشتری را به بازی جذب کردند. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی GTA Online در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده