نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

شعبه‌ جدید استودیو CD Projekt به جمع سازندگان بازی Cyberpunk 2077 پیوست

شرکت سی‌دی پراجکت رد در حال توسعه دادن تیم سازنده بازی Cyberpunk 2077 است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که شرکت سی دی پراجکت رد، برای کمک به روند توسعه سخت و زمان‌بر بازی Cyberpunk 2077، یک استودیوی جدید در لهستان به نام CD Projekt Red Wroclaw افتتاح کرده است. این استودیو در شهر وروتسواف واقع شده است و در روند ساخت و توسعه بازی، به تیم‌های حاضر در شهرهای ورشو و کراکوف خواهد پیوست.

۱۸ عضو خبره تیم CD Projekt Red Wroclaw را تشکیل می‌دهند. هسته اصلی این تیم ۱۸ نفره، سابق بر این از اعضای شرکت Strange New Things بودند و در ساخت آثاری همچون Hitman ،Call Of Juarez و Dying Light دست داشتند.

آدام بادوفسکی، کارگردان بازی Cyberpunk 2077 درباره هسته اصلی تیم CD Projekt Wroclaw گفت:

اعضای هسته اصلی این تیم، جدا از اینکه دانش فنی بالایی دارند، انسان‌هایی فوق‌العاده‌ هستند. گیمرها، آزادی خلاقانه و ساخت بازی‌های باکیفیت، برای ما نسبت به مسائل مالی در اولویت قرار دارند. این افراد، مثل بقیه اعضای تیم، بر این باورند که برای ساخت یک بازی فوق‌العاده باید این رویکرد را دنبال کرد و رضایت مخاطب را بالاتر از مسائل مالی در اولویت قرار داد.

در چند ماه اخیر، این دومین خبری است که از بازی Cyberpunk 2077 منتشر می‌شود که می‌توانیم از آن نتیجه بگیریم که سی‌دی پراجکت در حال آماده‌سازی یک اثر بزرگ دیگر، مثل بازی The Witcher 3، است. حدود سه ماه پیش، در دی‌ماه، حساب توییتر این بازی بعد از چند سال دوباره فعال شد و مطلبی کوچک را پست کرد. نام این استودیو در لیست شرکت کنندگان E3 2018 هم دیده می‌شود، و خود سی‌دی پراجکت حضورش در E3 را با یک اشاره ساده تایید کرده است

از تمامی این اخبار و اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که امسال قرار است از بازی Cyberpunk 2077 چیزهای زیادی بشنویم، ولی نباید به انتشارش در سال ۲۰۱۸ خیلی امید داشت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده