// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

کاربران Black Ops 3 می‌توانند نقشه های بخش زامبی را جداگانه خریداری کنند

هم‌اکنون کاربران بازی Call of Duty: Black Ops III می‌توانند نقشه‌های بخش زامبی این بازی را به صورت جداگانه خریداری کنند.

چندی پیش بود که کمپانی اکتیویژن (Activision) ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 3 با انتشار یک نقشه و حالت جدید برای این بازی اعلام کرد که همچنان به حمایت خود از Black Ops III ادامه خواهد داد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اکانت توییتر بازی کالاف دیوتی اعلام کرد که کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Call of Duty: Black Ops III می‌توانند نقشه‌های بخش زامبی را به صورت جداگانه خریداری کنند. این ویژگی به زودی در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار خواهد گرفت.

به گفته CharlieIntel کاربران می‌توانند هر نقشه را با پرداخت هشت دلار (Black Ops 3 در مجموع چهار نقشه زامبی دارد) خریداری کنند و همچنین اعلام شده که با خرید هر نقشه، پنج آمپول Liquid Divinium را رایگان دریافت خواهید کرد.

آیا می‌خواهید به تجربه خود از بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops III ادامه دهید؟ خب شما خوش‌شانس هستید؛ زیرا تمامی نقشه‌های بخش زامبی این بازی به صورت جداگانه روی PS4 و Xbox One قابل خریداری است و به‌زودی این ویژگی در دسترس کاربران PC نیز قرار خواهد گرفت.

به‌عنوان پاداش، با خرید هر نقشه پنج آمپول Liquid Divinium را رایگان دریافت خواهید کرد.

بازی بعدی از مجموعه Call of Duty، بازی Call of Duty: Black Ops 4 است که به صورت رسمی توسط اکتیویژن معرفی شده و توسط استودیو تری‌آرک در حال توسعه است. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر) عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده