// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

دمو بازی Yakuza 6 به فروشگاه پلی استیشن بازگشت

علاقه‌مندان به بازی Yakuza 6 هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، دموی این بازی را دانلود و آن را تجربه کنند.

زمانی که بازی Yakuza 6: Song of Life تاخیر خورد، اعلام شد که یک دمو برای بازی عرضه خواهد شد تا کاربران پیش از عرضه رسمی، بتوانند بخشی از بازی را تجربه کنند و همچنین پیشرفت‌های خود را به نسخه اصلی انتقال دهند. از طرفی با انتشار این دمو، کمپانی سگا (Sega)، سازنده و ناشر بازی Yakuza 6، متوجه یک باگ در این دمو شد و آن هم این بود که بعضی از بازیکنان بدون خرید نسخه اصلی، می‌توانستند کل بازی را تجربه کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از حذف این دمو توسط سگا از فروشگاه پلی استیشن آمریکا، بار دیگر دموی بازی Yakuza 6 به این فروشگاه اضافه شده و کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند با دانلود دموی مورد نظر، پیش درآمد یاکوزا ۶ را تجربه کنند و پیشرفت‌های خود را به نسخه اصلی انتقال دهند. در کنار عرضه دموی Yakuza 6: Song of Life، یک پوسته رایگان نیز منتشر شده که کاربران می‌توانند آن را از اینجا دانلود کنند.

پوسته عرضه‌شده محدود نیست و هر زمان که خواستید، قادر به دانلود و استفاده از این پوسته استاتیک خواهید بود. نکته‌ی جالب در مورد دموی بازی Yakuza 6، حجم آن است که برای تجربه‌اش باید ۳۶.۵۳ گیگابایت دانلود کنید. بازی Yakuza 6: Song of Life دسامبر ۲۰۱۶ در ژاپن عرضه شد و در تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه (۱۷ آوریل) نیز در غرب عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده