نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

بازی موبایل Dragon Ball Legends معرفی شد

کمپانی باندای نامکو بازی مبارزه‌ای Dragon Ball Legends را برای اندروید و iOS معرفی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل متوجه شدیم که کمپانی باندای نامکو بازی Dragon Ball Legends را معرفی کرده است که یک بازی مبارزه‌ای از مجموعه Dragon Ball به شمار می‌آید و در سال جاری میلادی برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

بازی Dragon Ball Legends ترکیبی از بازی‌های مبارزه‌ای سه‌بعدی و بازی‌های کارتی است که حالت بازیکن در برابر بازیکن (PvP) را نیز در اختیار می‌گذارد و بازیکنان می‌توانند با انتخاب سه کاراکتر به مبارزه با دیگر بازیکنان سراسر دنیا به صورت همزمان بپردازند.

کمپانی Bandai Namco می‌گوید که کنترل‌های بازی برای دستگاه‌های موبایل شخصی‌سازی شده است؛ به طوری که به جای ترکیب طولانی و پیچیده که در کنسول‌ها شاهد آن هستیم، بازیکنان در بازی Dragon Ball Legends می‌توانند با استفاده از کارت‌های مختلفی که در پایین صفحه وجود دارد، حملات و کمبوهای خود را اجرا کنند.

برخی از ستاره‌های مجموعه دراگون بال نظیر گوکو، پیکولو، فریزا و ناپا برای بازی Dragon Ball Legends تایید شده‌اند و انتظار می‌رود که به زودی جزئیات بیشتری در این‌باره به اشتراک گذاشته شود. بیایید امیدوار باشیم که بازی Dragon Ball Legends  به اندازه بازی Dragon Ball FighterZ که سال گذشته برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، خوب باشد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده