// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

بازی Lego The Incredibles معرفی شد

با توجه به عکس منتشر شده از سوی وبسایت طرفداران بازی‌های Lego، بازی Lego The Incredibles معرفی شد.

استودیو TT Games سال‌ها است که بازی‌های لگو محور از دنیای فیلم و انیمیشن‌های سینمایی را توسعه می‌دهد و روانه بازار می‌کند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده و عکسی که در وبسایت طرفداری بازی‌های Lego با نام The Brick Fan قرار گرفته، شاهد معرفی جدیدترین بازی Lego محور هستیم. بازی Lego The Incredibles توسط استودیو تی‌تی گیمز در حال توسعه است و در سال جاری جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Lego The Incredibles

همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، بازی Lego The Incredibles دارای شخصیت‌های اصلی مجموعه (Mr. Incredible ،Elastigirl ،Violet ،Dash و Jack Jack) خواهد بود، ولی موردی که هنوز مشخص نشده، این است که بازه زمانی وقایع داستان چه زمانی است. باید صبر کنیم و ببینیم آیا استودیو تی‌تی گیمز از وقایع داستانی انیمیشن دوم استفاده خواهد کرد یا همان داستان انیمیشن The Incredibles (شگفت انگیزان) یا دنباله آن روایت خواهد شد.

با این حال شاهد روایتی قهرمان‌ محور هستیم که در جریان این گونه داستان‌ها، همیشه قهرمان‌ یا قهرمان‌های داستان با شخصیت‌ منفی داستان می‌جنگند و او را از بین می‌برند تا یک بار دیگر صلح و آرامش از دست رفته، به زندگی مردم بازگردد. بازی Lego The Incredibles اولین نسخه لگو محور بر پایه ساخته‌های کمپانی پیکسار است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده