// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر بازی Overwatch با محوریت طراحی شخصیت Brigitte

تریلر جدید Overwatch شما را با نحوه طراحی شخصیت Brigitte، قهرمان جدید بازی، و همچنین ایده‌های اولیه برای لباس او بیشتر آشنا خواهد کرد.

Brigitte قهرمان جدید بازی اورواچ در دسته Support است که چندی پیش توسط بلیزارد رونمایی شد و قرار است در تاریخ ۲۹ اسفند در اختیار تمام بازیکنان Overwatch قرار بگیرد. حال برای اینکه بیشتر با این شخصیت و نحوه طراحی وی آشنا شویم، سازندگان ویدیوی جدیدی منتشر کرده‌اند که روند طراحی لباس این کاراکتر را به کمک تصاویری کمیک-مانند به ما نشان می‌دهد.

در این تریلر که با صحبت‌های بن ژانگ، طراح ارشد کاراکتر همراه شده است، ایده‌های اولیه در مورد طراحی بریگیته نشان داده می‌شود. به عنوان شخصیتی که از ابتدا در داستان‌ها و کمیک‌های اورواچ حضور داشته است، طراحی بریگیته در بازی باید به ریشه‌های داستانی وی نیز وفادار می‌ماند و همین باعث شد تا در آغاز لباس‌های گوناگونی برای وی در نظر گرفته شود. اولین طرحی که برای او در نظر گرفته شده بود، لباسی الگو گرفته از ابزارها و تجهیزات مکانیکی بود، اما بعد از آن با لحاظ کردن تغییراتی اساسی، لباسی پولادین و زرهی برای وی طراحی شد تا اینکه در نهایت الهام گرفتن از این دو طرح باعث شد تا نتیجه کار چیزی باشد که اکنون شاهدش هستیم.

دانلود از آپارات

اگر شما هم جزو افرادی باشید که به بازی‌سازی و طراحی کاراکترها علاقه‌مند هستید، تماشای این تریلر می‌تواند برای‌تان جالب باشد که چگونه Blizzard با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم و مختلف به یک جمع‌بندی کلی در طراحی قهرمان جدیدش رسیده است. قهرمان شماره ۲۷ بازی Overwatch طی یک آپدیت رایگان روز سه‌شنبه برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده