نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

اطلاعات جدیدی درباره Shin Yakuza منتشر شد؛ احتمال ساخت Yakuza 0-2

دایسوکه ساتو، تهیه کننده‌ی سری Yakuza، اعلام کرد که تیم سازنده در حال فکر کردن به ساخت Yakuza 0-2 است و اطلاعات جدیدی درمورد Shin Yakuza منتشر کرد.

طی مراسمی ویژه برای Yakuza در گالری‌ ناکلئوس شهر آلهامبرای کالیفرنیا، دایسوکه ساتو، تهیه‌ی کننده‌ی سری، اطلاعات جالبی درباره‌ی مسیر آینده‌ی Yakuza را به اشتراک گذاشت. ساتو با بیان اینکه Yakuza 0 حتی بین تیم سازنده هم محبوبیت فراوانی دارد، از دست به دست شدن ایده‌ی ساخت Yakuza 0-2 (که وقایع آن در بازه‌ی زمانی بین Yakuza 0 و اولین بازی از سری است) بین اعضای تیم سازنده خبر داد. با وجود این، هیچ چیزی در مورد ساخت یا برنامه‌‌ی ساخت این بازی در آینده از طرف سگا یا منابع دیگر تایید نشده است.

در حال حاضر ساتو در موقعیتی نیست که بتواند مورد جدیدی را به طور رسمی اعلام کند، اما پروژه‌ای که با اسم رمز Shin Yakuza (یا یاکوزای جدید) در حال ساخت است، دارای مکان‌های جدید برای بازدید خواهد بود. این بازی بعد از وقایع Yakuza 6 روی می‌دهد و در آن «موقعیت‌های فراوانی» برای حضور شخصیت‌های محبوب قدیمی وجود دارد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درمورد Shin Yakuza در دسترس نیست؛ جز اینکه اسم پروتاگونیست این بازی، ایچیبان کاسوگا است.

بر اساس شنیده‌ها، ایچیبان تفاوت‌های زیادی با کازوما کریو دارد. برعکس کازوما که از ابتدای داستان شخصیت دارای اسم و رسم، مقام و حمایت دوستان زیادی است، ایچیبان نه پول و مقامی دارد و نه دوستی که پشت او را داشته باشد. او از پایین‌ترین رده‌های یاکوزا کار خود را شروع می‌کند و داستان این بازی حول تلاش‌های او برای سر و سامان دادن به زندگی خودش می‌چرخد. کازوما شخصیتی محکم دارد و از مکالمه‌های بیهوده متنفر است، اما در دست دیگر، ایچیبان فردی احساسی و پرحرف است.

نهایتا ساتو گفت که اگر کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده‌ی Tekken، علاقه نشان دهد، می‌توانند به اضافه کردن کازوما کریو به Tekken 7 فکر کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده