نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷

جزئیات بسته Houses of Morrowind بازی The Elder Scrolls: Legends اعلام شد

شرکت Bethesda اطلاعاتی تازه از جدیدترین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls: Legends منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت بتسدا از محتویات و تاریخ عرضه جدیدترین محتوای قابل دانلود بازی The Elder Scrolls: Legends، یعنی Houses Of Morrowind، رونمایی کرد.

بسته الحاقی Houses Of Morrowind با اضافه کردن کارت‌ها و ویژگی‌هایی جدید به بازی The Elder Scrolls: Legends، این اثر را گسترده‌تر خواهد کرد. این DLC بعد از Heroes Of Skyrim، بزرگ‌ترین محتوای دانلودی برای این بازی است. این محتوای دانلودی شامل ۱۴۹ کارت جدید می‌شود که برای هواداران The Elder Scrolls III: Morrowind آشنا خواهد بود. این بسته الحاقی همچنین قابلیت‌هایی جدید به هر خانه اضافه می‌کند؛ قابلیت‌هایی مثل Betray ،Rally ،Exalt ،Plot و بیشتر. 

The Elder Scrolls: Legendsیکی از ویژگی‌های مهم این بسته الحاقی، اضافه کردن دسته کارت‌های Three Attribute به بازی است. این دسته‌ها به شما اجازه می‌دهد که بتوانید حداقل ۷۵ و حداکثر ۱۰۰ کارت را انتخاب کنید و در آنها قرار دهید. این محتوای دانلودی ۸ فروردین ۱۳۹۷ منتشر خواهد شد. شرکت Bethesda در روزهای آتی کارت‌هایی جدید از این بسته الحاقی را رونمایی خواهد کرد.

بازی The Elder Scrolls: Legends در تاریخ ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۵ به صورت رایگان برای پی سی و گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید و iO‍S، منتشر شد. می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی بخوانید.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده