// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

مایکروسافت، الکترونیک آرتز و یوبیسافت در 2018 Gamescom حضور خواهند داشت

رفته رفته به شروع نمایشگاه گیمزکام 2018 نزدیک می‌شویم و شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، الکترونیک آرتز و یوبیسافت حضور خود در آن را تایید کرده‌اند.

همایش بزرگ Gamescom 2018 آرام‌آرام به شروع خود نزدیک می‌شود و همزمان شاهد هستیم که شرکت‌کنندگان این همایش ۱۳ درصد و همچنین فضای غرفه‌ها ۱۰ درصد افزایش داشتند. می‌توان این افزایش چند درصدی را نشان حضور پررنگ‌تر شرکت‌های کوچک و بزرگ دانست. همایش گیمزکام امسال هم مانند سال‌های قبل، در شهر کلن آلمان و از تاریخ ۳۰ مرداد ۹۷ (۲۱ آگوست) آغاز می‌شود و تا ۳ شهریور ۹۷ (۲۵ آگوست) ادامه خواهد داشت.

برگزارکنندگان همایش در طی یک بیانیه‌ی خبری، نام شرکت‌هایی را که حضور آن‌ها در مراسم تایید شده است اعلام کردند. شرکت‌های بزرگ تولید و توزیع بازی و همچنین تولیدکنندگان سخت‌افزار نیز در این فهرست به چشم می‌خورند.

از شرکت‌های مهم در عرصه‌ی ساخت بازی می‌توان مایکروسافت، الکترونیک آرتز (EA)، یوبی سافت (Ubisoft) و بتسدا (Bethesda Softworks) را نام برد. دیگر شرکت‌کنندگان در این زمینه عبارتند از:

همچنین شرکت‌های تولیدکننده‌ی سخت‌افزار مشهوری مثل ایسوس (Asus Computerریزر (Razerگیگابایت (Gigabyte Technologie) و برند گیمینگ Omen شرکت HP در همایش حضور دارند. دیگر شرکت‌کنندگان در زمینه‌ی سخت‌افزار عبارتند از:

  • Alternate
  • DXRacer Marketing Europe
  • Medion
  • Roccat
  • Trust Gaming
  • Zeus Hardware

در همایش گیمزکام ۲۰۱۸، شرکت‌هایی از چهل کشور مختلف حضور دارند و این مراسم را به یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های گیم سال ۲۰۱۸ تبدیل می‌کنند.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده