// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶

برنامه های الکترونیک آرتز برای برگرداندن پرداخت درون برنامه ای به Star Wars Battlefront 2

کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به بازی Star Wars Battlefront II بازگرداند؛ البته این سیستم این بار تاثیری روی گیم پلی بازی نخواهد داشت.

پرداخت های درون برنامه ای و تاثیرات مستقیم بعضی از آن‌ها روی نحوه تجربه بازیکنان، یکی از جدی‌ترین مشکلات این روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی است که بازی Star Wars Battlefront II بدجور به‌آن دچار شد و در راستای اعتراضات کاربران، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts، ناشر بازی Star Wars Battlefront 2) مجبور به حذف موقت پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی شد تا در آینده با اصلاح کردن این بخش، آن را به بازی برگرداند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، الکترونیک آرتز اعلام کرده که در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت)، شاهد بازگشت پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی Star Wars Battlefront II هستیم. البته این بار کاربران تنها می‌توانند آیتم‌های تزئینی بازی را خریداری کنند. این در حالی است که در گذشته از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانستید آیتم‌هایی را دریافت کنید که از طریق آن‌ها، نارنجک یا Shieldهای بازی ارتقا داده می‌شدند.

البته قبل از فعال شدن دوباره پرداخت‌های درون برنامه‌ای، در تاریخ یک فروردین ۹۷ (۲۱ مارس) آپدیتی برای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر خواهد شد که در جریان آن سیستم پیشرفت بازی تغییر خواهد کرد. در حال حاضر کاربران می‌توانند Star Cardها و سایر آیتم‌هایی را که روی گیم‌پلی تاثیرگذار هستند از طریق جعبه‌های لوت بازی (Crates) به‌دست آورند، اما پس از منتشر شدن بروزرسانی ذکر شده، تنها راهی که می‌توانید Star Cardها را به‌دست آورید، پیشرفت عادی شما در طول بازی است. الکترونیک آرتز در این باره می‌گوید:

اگر امتیاز کافی برای لول‌آپ کردن واحدی که با آن بازی می‌کنید کسب کردید، یک امتیاز مهارت نیز دریافت خواهید کرد که از طریق آن می‌توانید Star Card مورد نظر و واجد شرایط خود را ارتقا دهید یا آزاد کنید.

مسئولین الکترونیک آرتز برای درست کردن بحرانی که در آن قرار گرفته‌اند، مجبور به نقض کردن صحبت‌های گذشته‌شان شده‌اند

کاربرانی که قهرمان‌ها یا Star Cardهای مختلف را آزاد کرده‌اند، نیازی نیست نگران باشند؛ زیرا پس از آپدیت یک فروردین، همچنان آیتم‌ها و قهرمان‌های خود را خواهند داشت. حال در بخش جعبه‌های لوت بازی، راه‌های مختلفی برای دریافت آن‌ها وجود دارد؛ اگر روزانه وارد بازی شوید، به‌عنوان پاداش روزانه Crates دریافت خواهید کرد یا با انجام چالش‌های مختلف، جعبه‌های لوت را دریافت می‌کنید که تنها شامل آیتم‌های تزئینی و Emoteهای مختلف و پول داخل بازی هستند. پس از بروزرسانی یک فروردین، در ماه آوریل آپدیت دیگری برای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر می‌شود که در جریان آن یک فروشگاه به بازی اضافه خواهد شد که می‌توانید از طریق آن آیتم‌های ظاهری برای شخصی سازی شخصیت خود را با پول داخل بازی یا کریستال (آیتمی که با پول واقعی خریده می‌شود) خریداری کنید. برای مثال، الکترونیک آرتز اعلام کرده که کاربران می‌توانند یک مبارز Rodian Resistance را خلق کنند که در قانون جنگ ستارگان،‌ همچین موردی غیرممکن است.

نکته‌ی جالب قضیه این است که در گذشته، بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، اعلام کرده بود که الکترونیک آرتز مخالف آیتم‌های تزئینی در بازی Star Wars Battlefront II است.

اگر تعدادی آیتم‌های تزئینی داشته باشید، شروع به زیر پا گذاشتن قوانین کرده‌اید.

همچنین تهیه کننده اجرایی بازی نیز درباره آیتم‌های تزئینی گفته بود:

دارث ویدر در لباس سفید کاملا بی‌معنی خواهد بود، آن هم زمانی که لباس وی مشکی است؛ بگذریم که به رنگ صورتی اشاره نکردم! توهینی به رنگ صورتی نباشد، ولی انجام این کارها خلاف قوانین است.

با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم تا چه اندازه آیتم‌های تزئینی شخصی‌سازی دست شما را برای اعمال تغییرات باز خواهد گذاشت. جدای از این مسائل، الکترونیک آرتز اعلام کرده که این حرکت، یک قدم بزرگ برای تلاش این کمپانی در راستای کار روی هسته بازی و اضافه کردن محتویات جدید است. به‌عنوان نمونه یکی از مواردی که الکترونیک آرتز به دنبال آن است، اضافه کردن نقشه و حالت‌های جدید به Star Wars Battlefront II است تا ظاهر این بازی را تازه و نو نگه دارد. همچنین اعلام شده که بعضی از این حالت‌ها کاملا متفاوت با مواردی است که در گذشته مشاهده کرده‌ایم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده