// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بازی جدیدی از مجموعه Sonic در سبک ریسینگ در راه است

سگا در توییتر خود با انتشار یک ویدیو از بازی اتومبیل‌رانی جدید مجموعه Sonic پرده برداشت.

به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه Sonic آن هم در سبک اتومبیل‌رانی خواهیم بود. درگذشته شایعاتی به‌گوش رسیده بود که کمپانی سگا، خالق سونیک، در حال ساخت نسخه‌ی جدید بازی Sonic & Sega All Stars Racing Transformed است و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری رسمی سونیک توییتی را منتشر کرد که این حدس و گمان‌ها را تا حدی به واقعیت نزدیک می‌کند.

در جریان توییت سونیک تنها واژه «Top Secret» نمایش داده شده و در کنار آن یک ویدیو ۲۲ ثانیه‌ای هم وجود دارد. در این ویدیو شاهد روشن شدن نور جلوی یک اتومبیل و صدای موتورش هستیم. در انتها نیز لوگوی بازی به صورت نامفهوم به‌نمایش گذاشته شده و تنها حرف R را در تصویر مشاهده می‌کنیم.

بازی جدید سونیک

آخرین بازی ماشین سواری مجموعه سونیک، بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed بود که در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد و از نظر گیم‌پلی، شبیه به بازی Mario Kart است. در این بازی بازیکنان می‌توانند از میان شخصیت‌های سگا، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در دنیای فانتزی سوار اتومبیل شده و با سایرین رقابت کنند.

البته این تنها خبری نبود که از مجموعه سونیک منتشر شد. این کمپانی اعلام کرد که نسخه پلاس بازی Sonic Mania نیز در راه است که دارای محتوای جدیدتر نظیر دو شخصیت جدید خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده