نویسنده: علی مطوری
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

ثبت رکورد بازی Sea of Thieves در رکوردهای جهانی گینس

مایکروسافت به مناسبت نزدیک شدن به روز عرضه‌ی بازی Sea of Thieves رکورد جدیدی در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

تاریخ نشان داده وقتی صحبت از تبلیغات برای بازی‌های جدید باشد، شرکت‌های بزرگ صنعت بازی از انجام هیچ‌کاری دریغ نخواهند کرد. براساس همین سنت، کمپانی مایکروسافت برای جشن گرفتن روز عرضه‌ی بازی Sea of Thieves با کمک گرفتن از بدل‌کاری به نام دیوید اسمیت معروف به The Bullet رکورد جدیدی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رساند.

این رکورد مربوط به بیشترین مسافت طی شده توسط انسان به وسیله شلیک توپ است و با توپ اختصاصی و ۳۴ فوتی ایکس باکس انجام شد. مایکروسافت در نهایت با استفاده از این توپ که می‌توانست سرعت بدل‌کار را در یک‌پنجم ثانیه به ۹۷ کیلومتر برساعت برساند، موفق به ثبت این رکورد شد و حتی صحنه‌ی به ثبت رسیدن آن را به طور زنده از سرویس لایو استریم خود یعنی میکسر پخش کرد.

دانلود از آپارات

دیوید اسمیت یا همان The Bullet شهرت خود را در طول ۱۱ سال تلاش در زمینه‌ی شلیک شدن توسط توپ به دست آورد و تا به حال بیش از ۵۰۰۰ نمایش بدل‌کاری در سرتاسر جهان انجام داده است.

گفتنی است یکی از کارهایی که در بازی Sea of Thieves قادر به انجام آن هستید، همین شلیک کردن خودتان توسط توپ است که به رسیدن سریع شما به جزیره‌ها و کشتی‌های دشمن کمک خواهد کرد. بازی Sea of Thieves در روز ۲۹ اسفند روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و  پی سی عرضه خواهد شد و شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را در این لینک بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده