نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

ساخت بازی با محوریت سریال Narcos تایید شد

بازی Narcos در بهار ۲۰۱۹ برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

کرو دیجیتال (Curve Digital) با امضای قراردادی با شرکت گومون (Gaumont)، حق امتیاز ساخت یک بازی ویدیویی با اقتباس از سریال محبوب Narcos را دریافت کرد. این بازی در سال میلادی آینده برای «کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها» منتشر خواهد شد.

کوجو (Kuju)، شرکت خواهر Curve Digital، وظیفه‌ی ساخت این بازی را بر عهده خواهد داشت. برینلی گیبسون، رئیس استودیوی Kuju، در این رابطه اعلام کرد:

ما مشتاق ساخت اثری هستیم که بتواند با داستان خارق‌العاده و صحنه‌های نفس‌گیر سریال نتفلیکس برابری کند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم و المان‌های گیم‌پلی هیجان‌انگیزی برای این بازی در ذهن داریم که مطمئنا هم به مذاق طرفداران سریال خوش خواهد آمد و هم گیمرها را به پای این بازی خواهد کشاند.

جیسون پرکینز، مدیر اجرایی Curve Digital، در ادامه افزود:

نارکس برای ما یک پروژه‌ی استثنایی است. این سریال محبوب تلویزیونی که توسط شرکت Gaumont ساخته شده، خیلی برای ساخت یک بازی ویدیویی مناسب است و ما خوشحال و مفتخریم که این اثر را به بازار‌های جهانی عرضه کنیم.

فصل سوم سریال نارکس، سپتامبر گذشته پخش شد و نتفلیکس با نگه‌داشتن خوزه پادیلها (RoboCop) و اریک نیومن (Children of Men) به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال، آن را برای فصل چهارم تایید کرد.

داستان سریال حول بزرگ‌ترین تولید و صادرکنندگان مواد مخدر در دهه‌ی ۸۰ و تلاش نیرو‌های قانون برای برقراری عدالت و مبارزه با آن‌ها می‌چرخد.

تیم استفن، مدیر امور تجاری گومون، در‌باره‌ی این قرار‌داد گفت:

کرو دیجیتال یکی از بهترین ناشران بازی‌های ویدیویی در جهان است و ما ایمان داریم که آن‌ها می‌توانند نهایتا اثری با اقتباس از نارکس ارائه دهند که قلب میلیون‌ها طرفدار این سریال را به‌دست بیاورد و آن‌ها را با داستان‌ها و شخصیت‌هایی که قبلا در طول سه فصل سریال مشاهده کرده‌اند،‌ بیش از پیش گره بزند.

بازی Narcos در بهار ۲۰۱۹ برای کامپیوتر‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد. ویدیوی معرفی این بازی را در زیر مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده