نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

Fortnite در E3 2018 میزبان مسابقات Party Royale با حضور افراد مشهور خواهد بود

بعد از بازخورد‌های خوب استریم بازی Fortnite توسط دریک خواننده‌ی محبوب کانادایی، کمپانی Epic Games قصد دارد بار دیگر افراد مشهوری را به پای Fortnite بکشاند.

محبوبیت روز افزون Fortnite در شش ماهه‌ی اخیر باعث شده که نظر خیلی از افراد مشهور به این بازی جلب شود. دریک با حضور افتخاری در یکی از استریم‌های این بازی در سایت Twitch، باعث شکسته شدن رکورد پربازدیدترین استریم در این وب‌سایت شد. حالا Epic Games تصمیم دارد که جمعی از بازیکنان حرفه‌ای و افراد مشهور را در رویدادی به اسم Party Royale در مراسم E3 2018 گرد هم بیاورد.

هنوز اطلاعات زیادی درمورد این رویداد در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که E3 قرار است میزبان مسابقه‌ای باشد که در آن بعضی از بزرگ‌ترین ورزشکاران و هنرمندان به مصاف بهترین‌های Fortnite Battle Royale بروند. این رقابت جذاب در لس آنجلس حین برگزاری مراسم E3 در تاریخی نامشخص (زمانی بین بیست و دوم تا بیست و چهارم خرداد) برگزار خواهد شد.

اپیک گیمز در این راستا بیان کرد:

تنها یک تیم به بالاترین جایگاه رقابت‌ها خواهد رسید. کدام یک از آن‌ها از این نبرد جانانه پیروز بیرون خواهد آمد؟ ما به زودی شروع به چیدن ترکیب دو تیم می‌کنیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر گوش بزنگ باشید.

در این بیانیه همچنین ذکر شده است که به زودی اطلاعات مربوط به اولین فصل از رقابت‌های بازی اعلام خواهد شد. سایت رسمی اپیک این قول را به طرفداران داده است که در این رویداد ۵۰ فرد مشهور و ۵۰ بازیکن حرفه‌ای شرکت خواهند کرد. پیدا کردن اسم ۵۰ فرد مشهور که قبلا سابقه‌ی Fortnite بازی کردن دارند، کار سختی نیست. به جز دریک، جاش هارت، بازیکن بسکتبال آمریکایی، با یک جفت کفش ورزشی مخصوص، علاقه زیاد خود به این بازی را نشان داده بود. جی جی وات، بازیکن فوتبال آمریکایی، در توئیتر خود از کاربران درباره‌ی بهتر بودن PUBG یا Fortnite نظر خواهی کرد. در کنار اسامی ذکر شده، ورزشکاران زیادی به روش‌های مختلف علاقه خود به Fortnite را ابراز کردند. در دست دیگر، به نظر می‌رسد که این بازی بین هنرمندان هم بسیار محبوب است؛ رزان بار، بازیگر آمریکایی، در ماه فوریه با انتشار توئیتی مدعی شد که تا به حال بیست مسابقه‌ی بتل رویال در Fortnite را برده.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده