نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

اولین دعوتنامه ها برای تست بازی موبایل Fortnite فرستاده شد

کمپانی اپیک گیمز از ارسال اولین سری از دعوتنامه‌ها برای تست بازی موبایل Fortnite خبر داد.

برخی از دارندگان دستگاه‌های iOS اکنون می‌توانند نسخه موبایل بازی Fortnite را تجربه کنند. در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی اپیک گیمز اعلام کرد که اولین سری از دعوتنامه‌ها برای آزمایش نسخه iOS بازی Fortnite ارسال شده است و برخی از بازیکنان از حالا می‌توانند این بازی تیراندازی بتل رویال محبوب را دانلود و تجربه کنند.

کمپانی اپیک گیمز خاطرنشان کرد که بازیکنان در حال حاضر به نسخه بتای بازی دسترسی دارند و این نسخه به طور مداوم با بروزرسانی‌های آتی بهبود خواهد یافت، اما این نسخه دقیقا همان تجربه‌ی ۱۰۰ نفره‌ای را در اختیار می‌گذارد که در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی شاهد آن هستیم. نسخه موبایل بازی همان محتوایی را ارائه می‌دهد که در دیگر پلتفرم‌های دیگر بازی وجود دارد و هیچ تفاوتی در گیم‌پلی، نقشه، محتوا و بروزرسانی‌های هفتگی آن به چشم نمی‌خورد. همچنین این نسخه از قابلیت کراس پلتفرم و Cross-Progress پشتیبانی خواهد کرد و بازیکنان موبایلی می‌توانند پا به پای بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها به تجربه بازی اقدام کنند و به آیتم‌ها و پیشرفت خود در سایر نسخه‌ها دسترسی داشته باشند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در حال حاضر بتای بازی موبایل Fortnite تنها برای کاربران iOS به‌خصوص برای دستگاه‌های iPhone 6S/SE ،iPad Mini 4 ،iPad Air 2 ،iPad 2017 ،iPad Pro یا دیگر دستگاه‌های متعلق به شرکت اپل که نسخه iOS یازده یا بالاتر دارند، در دسترس است. همچنین کمپانی اپیک گیمز می‌گوید که پشتیبانی از اندروید در «چند ماه آینده» به بازی اضافه خواهد شد.

اگر برای تست بازی موبایل Fortnite ثبت نام کرده‌اید، اما دعوتنامه‌ای برای شما ارسال نشده است، همچنان شانس این را خواهید داشت که در آینده دعوتنامه‌ای دریافت کنید. کمپانی اپیک گیمز اعلام کرده است به محض «افزایش گنجایش سرورها» دعوتنامه‌های بیشتری را ارسال خواهد کرد. شما می‌توانید از اینجا برای برای شرکت در بتای نسخه‌ی موبایل بازی فورتنایت ثبت نام کنید. نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده