نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

بازی Far Cry 5 از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند

در حالی که زمان زیادی تا انتشار بازی Far Cry 5 باقی نمانده، یوبی سافت اعلام کرد که در این بازی شاهد خرید‌های درون برنامه‌ای خواهیم بود. 

خرید‌های درون برنامه‌ای این روز‌ها بخشی جدا نشدنی از بازی‌های ویدیویی هستند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تایید شده که بازی Far Cry 5 هم از این خرید‌ها پشتیبانی می‌کند. دَن هِی، تهیه‌کننده اجرایی این بازی، اخیرا توضیحاتی در این مورد و همچنین یک سری ویژگی‌های دیگر بازی فارکرای 5 ارائه کرده است. طبق گفته وی، خرید‌های درون برنامه‌ای بازی Far Cry 5 کاملا اختیاری خواهند بود و فقط کاربرانی به سراغ آن‌ها خواهند رفت که برای پیشرفت کردن در بازی عجله دارند. 

به‌علاوه طبق گفته هی، Ubisoft بازی Far Cry 5 را به شکلی ساخته که هیچ بخش یا ویژگی‌ای از آن وابسته به خرید‌های درون برنامه‌ای نباشد؛ به همین دلیل هم کاربران قادر خواهند بود بدون محدودیت به هر بخشی از بازی که خواستند بروند و برای این گشت و گذار‌ها و ماجراجویی‌ها پاداش‌های با‌ارزشی هم دریافت خواهند کرد. با این حال اگر کاربری قصد پیشرفت سریع‌تر در بازی را داشته باشد، می‌تواند به سراغ خرید‌های درون برنامه‌ای و استفاده از پول واقعی هم برود. البته با وجود این توضیحات، یوبی‌سافت جزییات خیلی دقیقی از اینکه چه مواردی را می‌توان با پول واقعی خرید ارائه نکرده است. 

خرید‌های درون برنامه‌ای بازی Far Cry 5 در بخش‌های داستانی، Co-Op و چندنفره رقابتی در دسترس خواهند بود با این حال یوبی‌سافت این تاکید را هم داشته که موارد خریداری‌شده با پول واقعی روی گیم‌پلی بازی تاثیری نداشته و صرفا، یک سری آیتم‌های ظاهری و تزئینی هستند که حتی از طریق بازی کردن هم می‌توان آن‌ها را به دست آورد ولی اگر شخصی دوست داشته باشد که زودتر آن‌ها را داشته باشد، می‌تواند سراغ خرید با پول واقعی برود. 

تهیه‌کننده بازی فارکرای ۵ همچنین تایید کرده که بخش تک‌نفره داستانی این اثر را می‌توان به صورت کاملا آفلاین هم تجربه کرد و بازی، گیمر را وادار به داشتن اینترنت پایدار حتی برای تجربه بخش داستانی نخواهد کرد. البته برای اینکه بتوانید از ویژگی‌هایی چون حالت Co-Op بازی استفاده کنید، طبیعی است که نیاز به اینترنت خواهید داشت. 

Far Cry 5 در تاریخ هفت فروردین ۹۷ (۲۷ مارس) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده