نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی ARK: Survival Evolved برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود

بازی ARK: Survival Evolved در بهار سال جاری میلادی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.  

ظاهرا بازی PUBG و بازی Fortnite آخرین بازی‌هایی نخواهند بود که به گوشی‌های موبایل راه می‌یابند؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بازی ARK: Survival Evolved در بهار سال جاری میلادی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

نسخه موبایل بازی ARK: Survival Evolved توسط استودیو وار درام توسعه یافته است و ظاهرا یک پورت کامل از نسخه‌های دیگر بازی خواهد بود. بازیکنان در این نسخه به مانند دیگر نسخه‌های بازی در جزیره‌ای اسرارآمیز برای بقا تلاش می‌کنند و در ابتدای بازی تنها و غیرمسلح هستند. در این بازی با جمع‌آوری منابع و ساخت تجهیزات می‌توان به ایجاد پناهگاه و شکار اقدام کرد و با رام کردن دایناسورها قلمرو خود را گسترش داد. همچنین امکان یافتن دوستان جدید به صورت آنلاین و ساخت سازه‌های قدرتمند برای دفاع در برابر انسان‌ها و درندگان عظیم‌الجثه وجود دارد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

نسخه موبایل بازی بیش از ۸۰ دایناسور را در کنار دیگر موجودات اولیه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توان با به کارگیری استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جذاب آنها را اهلی کرد، از آنها سواری گرفت و به پرورش آنها پرداخت. در این بازی برای بقا می‌توان از هر وسیله‌ای استفاده کرد و به ساخت اسلحه‌ها، لباس‌ها و دیگر اقلام پرداخت. همچنین در این بازی امکان ساخت پناهگاه‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ وجود دارد و بازیکنان می‌توانند به صورت تکی یا گروهی به تجربه بازی اقدام کنند.

استودیو War Drum یک بتای محدود برای بازی در iOS برگزار می‌کند که از حالا می‌توان برای آن ثبت نام کرد. این بازی در فصل بهار سال ۲۰۱۸ از طریق اپ استور و گوگل پلی در دسترس خواهد بود و در آینده شاهد برگزاری یک بتا برای اندروید هم خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده