نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷

بازی Shadow of the Tomb Raider با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس همانطور که وعده داده بود، با انتشار تریلری رسما بازی Shadow of the Tomb Raider را به عنوان نسخه جدید توم ریدر معرفی کرد. 

سری توم ریدر جزو قدیمی‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های اکشن/ماجراجویی هستند که مخاطب را با شخصیت محبوب لارا کرافت همراه می‌کنند و به ماجراجویی‌های مختلف و خطرناکی می‌برند. این سری در سال ۲۰۱۳ با انتشار نسخه Tomb Raider به نوعی ریبوت شد و پس از آن هم در سال ۲۰۱۵، دنباله این بازی با نام Rise of the Tomb Raider روانه بازار شد که هر دو این آثار، توانستند نظر مخاطبین را به‌خوبی جلب کنند. 

از مدت‌ها پیش شایعه‌های مختلفی پیرامون نسخه بعدی این مجموعه به گوش می‌رسید تا اینکه اسکوئر انیکس، ناشر این سری، چندی پیش رسما تایید کرد که نسخه جدید آن در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد و دیروز، ۲۳ اسفند، هم سایت رسمی بازی بروزرسانی شده و وعده یک رونمایی بزرگ را برای ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت ایران داد. حال دقیقا در همین زمان، Square Enix رسما نسخه بعدی توم ریدر را با نام Shadow of the Tomb Raider معرفی کرده است که در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی آن را هم تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Shadow of the Tomb Raider قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ویندوز به صورت همزمان منتشر شود و مانند نسخه قبلی، باری دیگر یک اثر انحصاری زمانی مایکروسافت نخواهد بود. اطلاعات بیش‌تری در مورد این بازی منتشر نشده است و سازندگان وعده داده‌اند که در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۷، اطلاعات بیش‌تری از این بازی به اشتراک بگذارند. 

نظر شما در مورد Shadow of the Tomb Raider و تریلر رونمایی آن چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده