// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

Backward Compatibility میزبان نسخه هایی از Metal Gear Solid و Ghost Recon شد

علاقه‌مندان به بازی Ghost Recon: Future Soldier و بازی Metal Gear Solid: Peace Walker HD Edition می‌توانند این آثار را روی ایکس‌باکس وان خود تجربه کنند.

مایکروسافت ماه به ماه در حال گسترش دادن لیست بازی‌های Backward Compatibility خود است که در جریان این ویژگی، کاربران می‌توانند بازی‌های تایید شده ایکس باکس 360 را روی ایکس باکس وان خود اجرا کنند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، میجر نلسون (لری هرب) در حساب کاربری توییتر خود بازی‌های جدید قابلیت Backward Compatibility را معرفی کرد.

با توجه به توییت لری هرب علاقه‌مندان به بازی Metal Gear Solid: Peace Walker HD و بازی Ghost Recon: Future Soldier می‌توانند این دو بازی را روی Xbox One خود تجربه کنند. Peace Walker برای اولین بار برای کنسول دستی PSP ساخته شد و یکی از المان‌های مهم این بازی، ساخت و ساز پایگاه است که در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به‌خوبی شاهد این ویژگی بودیم.

بازی Ghost Recon: Future Soldier یک تغییر و تحول بزرگ در سری Ghost Recon به‌حساب آمد و توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. همچنین بازی دارای یک حالت مشارکتی چهارنفره است که بخش داستانی را در کنار دوستان‌تان می‌توانید تجربه کنید. آخرین بازی معرفی شده Backward Compatibility نیز بازی Axel & Pixel که است یک اثر ماجراجویی اشاره و کلیک به شمار می‌رود که طراحی‌های آن به صورت دستی انجام شده است.

برای تجربه‌ی بازی‌های ذکر شده حتما نیازی نیست که نسخه دیجیتالی را داشته باشید؛ اگر نسخه فیزیکی بازی‌های ذکر شده را داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را داخل کنسول خود بگذارید و با نصب‌شان، به‌راحتی بازی کنید و لذت ببرید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده