نویسنده: علی مطوری
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

اکتیویژن: از محبوبیت بازی‌ های Battle Royale آگاهی کامل داریم

اکتیویژن اعلام کرد از محبوبیت بازی‌های بتل رویال آگاهی کامل دارد و در آینده صحبت‌های بیشتری در مورد آن خواهد کرد.

بازی های بتل رویال این‌روزها داغ‌ترین بحث در بین بازیکنان و سازندگان بازی‌ها محسوب می‌شوند. در حالی که هنوز غول‌های بزرگ صنعت بازی مانند EA و Activision هیچ سهمی از این بازار گسترده ندارند، در عوض این دو ناشر و سازنده کوچک‌تر به نام‌های Epic Games و PUBG Corp هستند که با آثار محبوب خود در بالاترین سطح محبوبیت قرار گرفته‌اند. اما مطمئنا این روند در سال جدید همین طور باقی نخواهد ماند و با تایید شدن نسخه‌های جدید از Battlefield و Call of Duty برای امسال، شایعه‌ی اضافه شدن حالت بتل رویال به این دو بازی‌، بیشتر از همیشه به گوش می‌رسد.

در پی همین ماجرا، امروز کمپانی اکتیویژن در جلسه مالی جدید خود اعلام کرد که از محبوبیت ژانر بتل رویال آگاهی کامل دارد و ممکن در آینده حرف‌های بیشتری راجع به این موضوع بزند. در ادامه این جلسه مدیریت اکتیویژن به سرمایه‌گذاران خود اطمینان داد، این کمپانی دنبال‌کننده سریع‌تری است.

همانطور که می‌دانید اکثر بازی‌های بتل رویال به شکل سوم‌ شخص دنبال می‌شوند و با توجه به سبک اول شخص و همچنین آرکید بازی کالاف دیوتی باید دید سازندگان این بازی چگونه حالت بتل رویال خود را طراحی خواهند کرد. از طرف دیگر بازی Battlefield با داشتن مپ‌های بزرگ‌ برای یک حالت بتل رویال شرایط بسیار بهتری دارد و بدون‌شک EA می‌تواند از پتانسیل بازی محبوب خود در این حالت استفاده‌ مناسبی کند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده