// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

در آخرین بسته الحاقی بازی Wolfenstein II آلاسکا را از دست نازی ها رها سازید

امروز سومین و آخرین بسته الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus با نام The Amazing Deeds of Captain Wilkins منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز سومین و آخرین بسته الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus با نام The Amazing Deeds of Captain Wilkins منتشر شد و در جریان این بسته الحاقی، شما در نقش کاپیتان گرالد ویکینز، قهرمان ارتش آمریکا، ظاهر شده و تنها یک وظیفه دارید؛ آن هم این است که عملیات Black Sun را متوقف کنید.

Black Sun نام یک عملیات مخفی نازی‌ها در آلاسکا است و شما با متوقف کردن آن، آلاسکا را از چنگال نیروهای نازی درمی‌آورید. اگر سیزن پس بازی Wolfenstein II: The New Colossus با نام Freedom Chronicles را خریداری کرده باشید، این بسته الحاقی را رایگان دریافت خواهید کرد؛ در غیر این صورت باید برای تجربه The Amazing Deeds of Captain Wilkins ده دلار هزینه کنید.

البته این نکته را هم بگویم که با خرید سیزن پس ۲۵ دلاری بازی، دو بسته الحاقی دیگر با نام‌های The Adventures of Gunslinger Joe و The Diaries of Agent Silent Death را نیز دریافت خواهید کرد.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازنده‌گان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده