نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار بازی OPUS: Rocket of Whispers برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو فلای‌های ورکس از انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی OPUS: Rocket of Whispers در ماه آینده خبر داد و اعلام کرد که پیش فروش بازی از دو روز آینده آغاز می‌شود.

اگر از طرفداران بازی OPUS: Rocket of Whispers هستید و کنجکاو بودید که چه زمانی می‌توانید این بازی را در کنسول نینتندو سوییچ تجربه کنید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو فلای‌های ورکس و استودیو SIGNO اعلام کردند که این بازی دوبعدی پساآخرالزمانی اوایل ماه آینده در تاریخ دوم فروردین‌ماه (۲۲ مارس) به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

در ادامه این دو استودیو اعلام کردند که پیش‌فروش بازی نیز از تاریخ بیست و چهارم اسفندماه (۱۵ مارس) آغاز خواهد شد و کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند. توسعه‌دهنده بازی همچنین به مناسبت اعلام تاریخ انتشار، یک تریلر جدید منتشر کرده است که گیم‌پلی نسخه نینتندو سوییچ بازی را به نمایش درمی‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی OPUS: Rocket of Whispers داستان دو شخص را در دنیایی پساآخرالزمانی روایت می‌کند که پس از اینکه یک بیماری باعث نابودی تمام مردم سرزمین آنها می‌شود، تلاش می‌کنند تا یک راکت بسیار بزرگ را از نو بازسازی کنند و مردگان را به روش‌های سنتی خود خاکسپاری کنند.

بازی OPUS: Rocket of Whispers در ابتدا در تاریخ نوزدهم بهمن‌ماه (۸ فوریه) منتشر شد و در حال حاضر در کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده