نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

فروش بازی Warhammer: Vermintide 2 در چهار روز به ۵۰۰ هزار نسخه رسید

بازی Warhammer: Vermintide 2 که چند روز پیش منتشر شده، توانسته تنها در چهار روز ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. 

بازی Warhammer: Vermintide 2 بالاخره پس از انتشار چندین نسخه بتا در تاریخ ۱۷ اسفند به صورت رسمی برای کامپیوتر منتشر شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو فت شارک، سازنده این بازی، اعلام کرده که Warhammer: Vermintide 2 شروع بسیار موفقی از نظر فروش داشته و تنها در عرض چهار روز، ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. این رقم برای هر بازی‌ای بسیار عالی است و این مساله، در مورد بازی‌ای که توسط یک استودیوی کوچک ساخته شده و به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شده است، بیش‌تر هم به چشم می‌آید. 

استودیو Fatshark همچنین علاوه بر اعلام میزان فروش بازی در چهار روز، اطلاعات آماری دیگری هم از آن به اشتراک گذاشته است؛ برای مثال، در این مدت بازیکنان بیش از ۵۰ میلیارد دشمن را کشته و ۲۰۴ میلیون دقیقه را صرف تماشا کردن استریم‌های بازی در توییچ کرده‌اند. مارتین والوند، مدیرعامل استودیو فت‌شارک، در مورد موفقیت‌های این اثر گفت:

ما خوشحال هستیم که بازیکنان استقبال بسیار خوبی از بازی Warhammer: Vermintide 2 داشته‌اند. فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای یک دستاورد عالی برای ما است که رسیدن به آن در کم‌تر از یک هفته واقعا شگفت‌انگیز است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده