طراح داستان The Division: خلق داستان این بازی مانند یک پازل بزرگ با چارچوبی پیچیده است
جان بیورلینگ
، سرپرست طراحی داستان بازی در گفتگویی که اخیرا با وبسایت
انجام داده، درباره سختیهای داستانپردازی در The Division صحبت کرده است. از آنجاکه Structo Magazine یک مجله تخصصی نویسندگی است و اعضای آن اطلاعات چندانی در زمینهی بازیهای ویدئویی ندارند، بیورلینگ با یک مقدمهی کوتاه درباره کلیات داستان The Division شروع میکند و نکات اصلی مانند شیوع بیماری مرگبار، سقوط نیویورک، جنگاوری پیشرفته و تلاش برای نجات شهر را تشریح میکند. بیورلینگ به عنوان طراح اصلی قصهی بازی عنوان میکند که طرح داستان The Division همانند یک پازل بزرگ و پیچیده است. او میگوید:
کار برروی بازی به این بزرگی و با چنین چارچوب پیچیدهای بسیار چالشبرانگیز است و من به اندازه کافی خوششانس هستم که در کنارم طراحان قصه، نویسندگان و سازندگان باتجربهای باهم مشغول به کار هستند. خلق یک داستان، درواقع یک پازل بسیار بزرگ، پر از توابع و انضباط متقابل است که باید برای کنار هم قرار گرفتن قطعات آن تلاش زیادی صورت گیرد. این موضوع میتواند همه چیز را درگیر کند. ممکن است بحث طولانی اتفاق بیفتد دربارهی اینکه چرا رنگ یک سطل باید آبی باشد نه قرمز. این کاملا با نوشتن داستانهای کوتاه متفاوت است.
بیورلینگ همچنین گفت که برای طراحی قصهی بازی، تحقیقات زیادی درباره شهر نیویورک انجام داده و رمانهای تام کلنسی را نیز مطالعه کرده است. The Division قرار است امسال برای رایانههای شخصی ویندوزی، پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی اعلام نشده است. منبع: