// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

سازنده بازسازی Shadow of the Colossus، یک بازی دیگر را بازسازی می‌کند

استودیو بلوپوینت در جدیدترین گفت و گوی خود با سایت یوروگیمر اعلام کرده که پروژه بعدی آن‌ها، بازسازی یک بازی دیگر در مقیاسی بزرگ‌تر از Shadow of the Colossus خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا مارکو تراش، رئیس استودیو بلوپوینت (Bluepoint Games) مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر انجام داده و در جریان این مصاحبه، صحبت‌هایی در مورد پروژه بعدی استودیو بیان کرده که همانطور حدس می‌زنید، تیم استودیو بلوپوینت هدف‌شان بازسازی یک بازی دیگر است.

در ابتدا از تراش پرسیده شد که آیا درحال ساخت یک بازی هستند یا پای یک بازسازی دیگر در میان است که وی در جواب به این سوال گفت:

خب، ما می‌توانیم بازی خودمان را بسازیم ولی در حال انجام یک بازسازی دیگر هستیم. بازسازی بازی Shadow of the Colossus نقطه رشد بزرگی در تیم هنری‌مان به‌حساب می‌آید. نقطه‌ای که ما را وارد دنیایی کرده که می‌توانیم بازی‌های AAA با مقیاس بزرگ‌تر را بازسازی کنیم. از این‌رو باید بخش هنری خود را بهبود بخشیم، موتور گرافیکی خود را بهبود بخشیم، گردش کار را برای هنرمندهای خود بهبود بخشیم، بخش هنری را گسترش دهیم و موارد دیگری که نیاز است تا بتوانیم پروژه بعدی خود را که اثری بزرگ‌تر است انجام دهیم. حال تمرکز بعدی ما این است که المان‌ها و طراحی‌های جدیدی را خلق کنیم تا بتوانیم از آن‌ها در بازسازی بعدی‌مان استفاده کنیم زیرا زمان فعلی، جایی است که تمام تیم آماده انجام این کار هستند.

درادامه این مصاحبه پیتر دالتون، کارگردان فنی استودیو بلوپوینت، به این نکته اشاره کرد که به‌لطف پروژه Shadow of the Colossus، مهارت کارکنان در امر بازیسازی گسترش یافته و همچنین این استودیو بزرگ‌تر از قبل شده است. وی در جریان صحبت‌های خود اعلام کرد:

موردی که عمیقا هنوز آن را مورد بررسی قرار ندادیم، این است که مهارت طراحی‌های ما چگونه به‌نظر می‌رسد؟ توانایی ما برای ساخت یک بازی اختصاصی چه چیزی است تا به جای اینکه فقط موارد خاصی را ارتقا دهیم، بتوانیم آن را گسترش دهیم؟ ما در حال بررسی این موارد بوده و مدام تیم خود را تقویت می‌کنیم تا بتوانیم به نقطه‌ای برسیم که بازی‌های خودمان را توسعه دهیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده