// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

گردهمایی مجدد کاربران بازی Bloodborne به مناسبت رایگان شدن آن

به مناسبت رایگان شدن بازی Bloodborne برای کاربران پلی‌استیشن پلاس، یک بار دیگر مخاطبان این بازی دور یکدیگر جمع شدند.

یکی از بهترین اخبار این چند وقت اخیر برای کاربران پلی استیشن 4، خبر رایگان شدن بازی Bloodborne از طریق بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس بود. از این‌رو آن دسته از بازیکنانی که بنا‌ به دلایل مختلف فرصت تجربه اثر به‌یادماندنی استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) را نداشتند، می‌توانستند این بازی را دانلود و تجربه کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز رویداد ویژه‌ای برای بازی Bloodborne در نظر گرفته شده است.

رویداد Return to Yharnam از سوی جامعه کاربری راه‌اندازی شده تا کاربران ورود مجددی به فعالیت‌های آنلاین داشته باشند و این کار بدین منظور انجام شده تا نوعی خوش‌آمدگویی برای افراد تازه وارد به دنیای بازی باشد. همچنین این رویداد فرصتی برای کاربران حرفه‌ای بازی است تا شخصیت جدید خود را ساخته، پا به دنیای یارنام گذاشته و با شرکت در حالت مشارکتی و حالت PvP بازی، ماجراجویی جدیدی را شروع کنند.

بخش چندنفره بازی Bloodborne همانند ساخته‌های قبلی استودیو فرام سافتور است و می‌توانید در جریان گشت و گذارهای سایر بازیکنان، به دنیای آن‌ها متصل شوید و کمک‌شان کنید یا خودتان کمک بخواهید. اما به دلیل اینکه بلادبورن یک بازی انحصاری قدیمی به حساب می‌آید، بازیکنان جدید آن‌چنان شانس موفقی در تجربه بخش آنلاین نداشتند و رویداد مورد نظر کمک می‌کند تا بار دیگر این بخش شلوغ شود.

همچنین در ارتباط با این موضوع در سایت کوتاکو آمده است:

هدف رویداد Return to Yharnam این است که بازیکنان را یک بار دیگر دور هم جمع کند. در این میان تعدادی از بازیکنان هستند که به‌صورت دائم قادر به بازی کردن Bloodborne نیستند، ولی دوست دارند بعضی وقت‌ها به سراغ این اثر بروند. حال با سازماندهی این چنین رویدادهایی امیدواریم این دسته از کاربران نیز جذب بازی شوند و بتوانند تجربه‌ی بهتری کسب کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده