// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بسته الحاقی March Car Pack بازی Forza Motorsport 7 منتشر شد

استودیو Turn 10 با انتشار تریلری، بسته الحاقی جدید بازی Forza Motorsport 7 را با نام Mach Car Pack در اختیار کاربران قرار داد.

جدیدترین بسته الحاقی بازی Forza Motorsport 7 با نام March Car Pack به دست کاربران ایکس‌ باکس وان رسید. این محتوا اتومبیل‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است  و از آن سو روی بهبود Livery Editor تمرکز دارد. تا به امروز بیش از ۷۰۰ اتومبیل در فهرست ماشین‌های این بازی جای گرفته است و سازندگان هنوز با پشتیبانی‌های مکرر خود قصد دارند که کاربران ویندوز 10 و Xbox One را راضی نگه دارند.

گفتنی است که ۷ اتومبیل جدید در DLC جدید جای گرفته است که شامل اتومبیل‌هایی از کلاس‌های مختلف می‌شود. در ادامه می‌توانید اسامی این اتومبیل‌ها را مشاهده کنید:

  •  1932 Alfa Romeo 8C 2300 Spider
  •  1983 Jaguar #44 XJR-5
  • 1988 Nissan #33 Bob Sharp Racing 300ZX
  • 1977 Brabham #8 Motor Racing Developments BT45B
  • 2017 Lincoln Continental
  • 2017 Chevrolet Colorado ZR2
  • 2017 Volvo XC90 R-Design

Forza Motorsports 7

همچنین این DLC علاوه بر اتومبیل‌های جدید شامل ویژگی‌های تازه‌ای نیز می‌شود. قسمت تماشاچی مسابقات (Spectate) شامل ویژگی‌های جدیدی با نام Spectate Ticker می‌شود که به گفته سازندگان می‌تواند آمار و اطلاعات دقیقی از مسابقه را به تماشاچیان نشان دهد. فاصله اتومبیل‌هایی که در مقام اول در حال رانندگی هستند، فاصله با اتومبیل روبرویی، زمان هر دور، تغییرات جایگاه اتومبیل‌ها، زمان عقب مانده از اتومبیل اول و مشاهده فاصله زمانی از اطلاعات و آماری است که این سیستم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تماشاگران مسابقات می‌توانند زمان‌های مختلفی را در قالب قطعه تکرارشونده نیز مشخص کنند و در حالی که آن را تماشا می‌کنند، به بررسی آن بپردازند.

صفحه نمایش Telemetry جدید نیز در این DLC جای گرفته است که البته فقط در حالت Spectating قابل استفاده است. این سیستم مشخصات اتومبیل، اطلاعات داشبورد، سیستم تعلیق، اصطحکاک، حرارت لاستیک‌ها، آسیب و تملمتری (اطلاعات کلاج، قدرت، دریچه گاز، گشتاور و سرعت میلنگ در هر دقیقه) را نشان می‌دهد. البته باید بدانید که این تنظیمات غیرفعال هستند و برای مشاهده باید از منو بازی آنها را فعال کنید.

بسته March Car Pack بازی فورزا موتوراسپورت 7 هم‌اکنون در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این محتوا را مشاهده کنید و به اتومبیل‌های جدید نگاهی بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Forza Morotsport 7 در زومجی توانست نمره عالی ۹.۵ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی فورزا موتور اسپورت ۷ اثری بود که دوست‌داران باز‌های ریسینگ به آن احتیاج دارند. فهرست‌ بلندی از اتومبیل‌های از کلاس‌های مختلف، مسیر مسابقات متنوع با جزئيات بالا، سیستم آب‌ و هوای پویا و در انتها، گیم‌پلی بی‌نقص توانست یک تجربه ناب را برای عاشقان شبیه‌ساز ریسینگ به ارمغان آورد. بازی به قدری استادانه طراحی شده است که حتی اگر این سبک را تجربه نکرده باشید یا از علاقه‌مندان به  بازی‌های مشابه نباشید، فورزا ۷ با جذابیت خود می‌تواند نظر شما را نسبت به این سبک تغییر دهد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده