نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice احتمالا برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice اخیرا در تایوان برای ایکس‌باکس وان رده‌بندی سنی شده و شاید شاهد انتشار آن روی کنسول مایکروسافت باشیم. 

Hellblade: Senua's Sacrifice، جدید‌ترین ساخته استودیو نینجا تئوری، سال گذشته برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و توانست به یکی از بازی‌های موفق سال هم تبدیل شود. این بازی روایتگر داستان دختری به نام سنوئا است که از مشکلات روانی متعددی رنج می‌برد. ساخته نینجا تئوری پس از انتشار تحسین منتقدین را در پی داشت و در مراسم مختلف هم توانست جایزه‌هایی را به دست بیاورد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، نظام رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در تایوان، Hellblade: Senua's Sacrifice را برای ایکس باکس وان رده‌بندی سنی کرده است. 

معمولا رده‌بندی سنی یک بازی برای پلتفرمی خاص، در نهایت به تایید رسمی بازی برای آن پلتفرم منتهی می‌شود و جالب اینکه Hellblade: Senua's Sacrifice علاوه بر تایوان، در استرالیا هم برای کنسول مایکروسافت رده‌بندی سنی شده است. البته نینجا تئوری فعلا اظهارنظری رسمی در مورد انتشار Hellblade: Senua's Sacrifice روی Xbox One نداشته اما رده‌بندی سنی آن در دو کشور مختلف، باعث می‌شود تا احتمال انتشار بازی برای ایکس‌باکس وان بسیار بالا برود. 

در صورتی که هنوز شانس تجربه ساخته نینجا تئوری را پیدا نکرده‌اید، می‌توانید بررسی بازی Hellblade: Senua's Sacrifice را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن، به شرح زیر است:

Hellblade: Senua's Sacrifice تجربه‌ای فراتر از یک بازی ویدیویی ارائه می‌کند؛ تجربه‌ای که شاید بتوان آن را تلفیقی از یک بازی و یک فیلم دانست و با اینکه بازی در زمینه گیم‌پلی و علی‌الخصوص مبارزه‌ها مشکلاتی دارد، اما آنقدر از نظر داستانی عالی است که خیلی زود غرق روایت بازی می‌شود و حتی گذر زمان را هم حس نخواهید کرد. علاوه بر سازندگان بازی در استودیو نینجا تئوری موفق به خلق اثری شده‌اند که از نظر صوتی و بصری دست کمی از بازی‌های بزرگ روز ندارد و همین دو عامل با همکاری هم اتمسفر فوق‌العاده‌ای برای بازی پدید آورده‌اند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده