// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

Far Cry Arcade برای بازی Far Cry 5 معرفی شد

بازی Far Cry 5 میزبان یک ادیتور نقشه به نام Far Cry Arcade خواهد بود.

کمتر از دوماه دیگر به عرضه بازی Far Cry 5 زمان باقی‌مانده و بیش از پیش شاهد اخبار مربوط به بازی Far Cry هستیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Far Cry 5) ویژگی جدیدی برای این بازی معرفی کرد که Far Cry Arcade نام داشته و در روز عرضه رسمی بازی، در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی Far Cry Arcade را می‌توان یک ادیتور نقشه نامید که در جریان‌ آن بازیکنان می‌توانند سطح، نقشه یا تجربیات مختلفی را طراحی کرده و آن‌ها را با جامعه کاربری بازی به‌اشتراک بگذارند. نکته‌ی جالب در مورد این ویژگی، این است که می‌توانید از المان سایر بازی‌های یوبی‌سافت هم استفاده کنید. به‌عبارتی در Far Cry Arcade، المان‌های بازی Far Cry 4، بازی Far Cry Primal، بازی Far Cry 5، بازی Assassin's Creed IV: Black Flag، بازی Assassin's Creed Unity و بازی Watch Dogs قرار داده شده است.

همچنین یک ویدیو هم برای این بخش از سوی تیم سازنده منتشر شده که توضیحات بیشتری در مورد فارکرای آرکید و ویژگی‌هایش داده می‌شود. Far Cry Arcade همراه بازی اصلی در تاریخ ۷ فروردین ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. جدا از این ویژگی جدید بازی، ویدیویی دیگر منتشر شده که در جریان آن شاهد محتویات پس از عرضه بازی هستیم. بازی Far Cry 5 پس از عرضه میزبان یک حالت زامبی خواهد بود. در ادامه می‌توانید دو ویدیو منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده