نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

اضافه شدن یکی از نسخه‌های هیتمن و لگو به سرویس Backward

دو بازی دیگر کنسول ایکس‌باکس 360 به لطف سرویس Backward Compatibility به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافت.

فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان همچنان در حال گسترش است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، میجر نلسون، رئیس بخش ایکس‌باکس لایو از طریق توییت جدیدی اعلام کرد که هم‌اکنون دو بازی دیگر از کنسول ایکس باکس 360 در کنسول Xbox One قابل بازی است.

یکی از بازی‌های جدید سرویس Backward Compatibility بازی Hitman: Blood Money است که دنباله‌ی مجموعه اکشن مخفی‌کاری هیتمن به شمار می‌آید و در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. بازی Lego Star Wars III: The Clone Wars نیز بازی دیگری است که شاهد اضافه‌شدن آن به این سرویس هستیم. این بازی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، با الهام از مجموعه انیمیشنی Clone Wars ساخته شده است.

اگر هر یک از این بازی‌ها را به‌صورت دیجیتالی روی کنسول ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید نام آنها را در فهرست دانلود بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان خود پیدا کنید. در غیر این صورت می‌توانید با وارد کردن دیسک این بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان از آنها لذت ببرید. همچنین به مانند دیگر بازی‌های سرویس Backward Compatibility، خرید دیجیتالی این بازی‌ها‌ از طریق فروشگاه ایکس باکس نیز امکان‌پذیر است.

کمپانی مایکروسافت به طور مرتب بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 را به سرویس Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه می‌کند. در اوایل اسفندماه نیز شاهد اضافه‌شدن بازی Vanquish و بازی Lara Croft and the Guardian of Light به این سرویس بودیم و چندی قبل هم مایکروسافت اولین دسته از بازی‌های کنسول ایکس باکس را به لطف سرویس Backward Compatibility برای کاربران ایکس‌باکس وان در دسترس قرار داد.

شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس Backward Compatibility را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده