// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

آپدیت اخیر COD: WII دو حالت جدید را به بازی اضافه کرد

در جریان بروزرسانی اخیر بازی Call of Duty: WII، دو حالت Gun Game و Prop Hunt به صورت دائمی به بازی اضافه شدند.

در گذشته دو حالت Gun Game و Prop Hunt به‌صورت موقت در دسترس کاربران بازی Call of Duty: WWII قرار گرفته بود و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان به‌صورت دائم می‌توانند این دو حالت را تجربه کنند.

در جریان حالت Gun Game، شما در ابتدای بازی یک اسلحه کلت دارید و با کشتن دشمنان، اسلحه شما بهتر و بهتر می‌شود. اما در این میان باید توجه داشته باشید که اگر به‌وسیله Melee Attack کشته شوید، اسلحه شما به همان کلت باز می‌گردد. این درحالی است که حالت Prop Hunt، یک حالت ساده و سرگرم کننده است. در جریان این حالت، یک تیم در قالب عناصر نقشه بازی نظیر بشکه یا کیسه‌های شن ظاهر شده و تیم دیگر باید بازیکنان تیم حریف را شکار کند.

درگذشته یکی از مشکلات حالت Gun Game، این بود که بازیکنان AFK می‌شدند و تجربه بازی با اختلال روبه‌رو می‌شد. اما استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games، سازنده بازی Call of Duty: WW2) این بخش را بهبود بخشیده و اشخاصی که پس از پنج دقیقه هیچ عکس العملی از خود نداشته باشند، از بازی خارج خواهند شد.

در انتها استودیو سازنده از تمامی بازیکنان بابت بازخوردها و عملکردشان تشکر کرده‌اند. برای تجربه دو حالت ذکر شده تنها کافی است وارد منوی بخش چندنفره بازی COD: WWII شده و از بخش Featured، آن‌ها را تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده