نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

بازی GTA 6 احتمالا دو شهر و یک شخصیت زن خواهد داشت

طبق شایعه‌های منتشر شده، در بازی GTA 6 شاهد حضور اولین شخصیت اصلی زن تاریخ این مجموعه خواهیم بود. 

کمپانی راک استار گیمز این روز‌ها در حال کار روی بازی Red Dead Redemption 2 است و به همین دلیل هم برای صحبت در مورد بازی بعدی آن‌ها که به احتمال زیاد نسخه جدید GTA خواهد بود، زود است. با این حال امروز شایعه‌هایی از این بازی منتشر شده که جالب هم هستند. این شایعه‌ها توسط یک کاربر یوتیوب به نام The Know منتشر شده‌اند که ادعا دارد از طریق یک سری منابع داخلی این اطلاعات را به دست آورده است. 

بر اساس گفته‌های The Know، بازی GTA VI در دو شهر جریان خواهد داشت؛ شهر اصلی همان Vice City معرفی این مجموعه خواهد بود که بر اساس منطقه میامی طراحی شده و شهر بعدی، در جنوب آمریکا خواهد بود که برای برخی مراحل، باید به آن سفر کنید. از آن جالب‌تر، اینکه در این بازی شاهد اولین پروتاگونیست زن این سری خواهیم بود. حال این کاراکتر ممکن است تنها شخصیت قابل‌بازی در این اثر یا یکی از چند شخصیت قابل‌بازی آن باشد. 

این منبع همچنین اعلام کرده که حداقل سه تا چهار سال باید برای انتشار بازی GTA 6 منتظر بمانیم و این زمان با توجه به سابقه راک‌استار، شاید از این طولانی‌تر هم بشود. البته مانند هر شایعه دیگری، نباید خیلی اطلاعات منتشر‌شده توسط این کاربر را جدی گرفت؛ مخصوصا که وی در گذشته هم شایعه‌های اشتباهی منتشر کرده است. البته باید این را هم در نظر داشت که وی پیش از معرفی بازی Dark Souls 3، اطلاعات درستی از آن را به اشتراک گذاشته بود. 

نظر شما در مورد این شایعه‌ها چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده