// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

استودیو لندن کمپانی Rovio تعطیل خواهد شد

کمپانی Rovio، سازنده مجموعه Angri Birds، استودیو لندن خود را پس از یک سال فعالیت، تعطیل خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مارک سورل، مدیر استودیو لندن کمپانی Rovio، در جریان یک توییت در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که استودیو لندن این کمپانی بسته خواهد شد. این در حالی است که از تاسیس استودیو لندن Rovio تنها یک سال می‌گذرد. مارک سورل در این باره گفت:

با قلبی سنگین و پر از اندوه به شما می‌گویم که استودیو لندن در حال بسته شدن است. اما من همیشه با غرور و افتخار به این افراد با استعداد و مهربان نگاه می‌کنم. تجربه جذابی بود.

درادامه این خبر، اعلام شد که ویل لوتن و جرالدو ناسیمنتو، تهیه کننده اجرایی و توسعه دهنده ارشد بازی استودیو لندن، به بخش پلتفرم اجتماعی Rovio منتقل شدند تا در آن بخش شروع به‌فعالیت کنند. همچنین ناسیمنتو هم اعلام کرده که تجربه یک ساله‌اش در کنار تیم استودیو لندن، بسیار تجربه خاصی بوده است. این در حالی است که ویل لوتن هم به تعریف و تمجید از تیم لندن پرداخته و اعلام کرده که آن‌ها، ماهرترین و بهترین افرادی بوده‌اند که وی با آن‌ها کار کرده است.

استودیو لندن کمپانی Rovio در ژانویه ۲۰۱۷ تاسیس شد و قرار بود روی یک IP نقش آفرینی MMO کار کند. متاسفانه هنوز اعلام نشده است که چرا کمپانی Rovio، خالق سری Angry Birds، چنین تصمیمی گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده