// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

بازی Injustice 2: Legendary Edition به زودی منتشر می‌شود

بازی Injustice 2: Legendary Edition با تمامی DLCها به‌زودی برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد.

در جریان اخبار بازی، بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر بازی Injustice 2: Legendary Edition را معرفی کرد که در واقع شامل تمامی کاراکتر‌ها و محتویات دانلودی‌ای می‌شود که از زمان عرضه بازی Injustice 2 یعنی مه ۲۰۱۷ تا به امروز برای آن منتشر شده است.

بازی Injustice 2: Legendary Edition در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. این نسخه از بازی با داشتن کاراکتر‌های پایه شامل تمامی مبارزانی می‌شود که به واسطه بسته الحاقی به بازی اضافه شده‌اند؛ یعنی Darkseid ،Red Hood ،Starfire ،Sub-Zero ،Raiden ،Hellboy ،Atom ،Enchantress و The Teenage Mutant Ninja Turtles.

در کنار ضمیمه شدن تمامی مبارزان، نسخه لجندری بازی اینجاستیس 2 شامل پوسته‌هایی می‌شود که کاراکتر‌های Super Girl ،Green Lantern ،Flash ،Cyborg و Raiden را به Power Girl ،John Stewart Green Lantern ،Reverse-Flash ،Grid و Black Lightning تبدیل می‌کند.

injustice 2 legendary edition

پس از عرضه نسخه Legendary، بازی Injustice 2 همچنین میزبان آپدیتی می‌شود که با هدف بهبود بخشیدن به بازی منتشر می‌شود. اضافه شدن بخش Learn Hub به منظور گسترش دادن حالت تمرین، تجهیزات جدید برای تمامی کاراکتر‌ها و افزایش ظرفیت لول به ۳۰ به همراه اسلات جدید، از دیگر محتویات نسخه لجندری محسوب می‌شود.

نسخه Day 1 بازی Injustice 2: Legendary Edition نیز به‌زودی برای پیش‌خرید کردن در دسترس قرار می‌گیرد. این بسته شامل یک سکه کالکتور، کارت استیل برای دانلود کامیک انحصاری، ۱۱ هزار Source Crystal برای استفاده در بازی و استیل بوک می‌شود. گفتنی است که هنوز سازندگان، قیمت بازی انجاستیس 2: لجندری ادیشن را مشخص نکرده‌اند.

بازی Injustice 2 در زومجی نمره ۹ را دریافت کرد و در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Injustice 2 یکی از پرمحتواترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر است که طرفداران سری بازی‌های مبارزه‌ای را می‌تواند مدت‌ها سرگرم کند. قهرمان‌ها و ضد‌قهرمان‌ها با جزئيات عالی، بخش داستانی غنی و حالت‌های مختلف همچون مولتی‌ورز، این بازی مبارزه‌ای را به یک اثر بی‌نقص و باارزش تبدیل کرده است. اینجاستیس 2 نه‌تنها یک اثر فوق‌العاده برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای و دنیای دی‌سی است، بلکه افرادی را که قصد دارند برای اولین بار پا به دنیای این سبک بگذارند نیز برای تجربه آن دعوت می‌کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده