// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

کونامی بابت مشکلات بازی Metal Gear Survive عذرخواهی کرد

شرکت Konami به دلیل مشکلات اخیر بازی Metal Gear Survive عذرخواهی کرد و به همین دلیل محتوای رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بازی تازه منتشر شده‌ی Metal Gear Survive که توسط شرکت Konami ساخته شده، از ابتدای کار خود با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است. این بازی اولین نسخه از مجموعه‌ی محبوب Metal Gear است که بدون حضور هیدئو کوجیما، خالق مجموعه‌ی متال گیر، ساخته شده. البته همانطور که خیلی از منتقدین و گیمرها انتظار داشتند، بازی عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته است گیمرها را راضی کند.

یکی از مشکلاتی که گریبان‌گیر بازی Metal Gear Survive شده است، این است که شما حتی برای بازی کردن بخش تک نفره هم باید آنلاین باشید. البته مشکل بزرگ‌تر اینجا است که از ابتدای انتشار بازی، مشکلات زیادی در اتصال بازی به سرورهای آن وجود داشته است. در مجموع، این موارد باعث انتقاد گیمرها از بازی شده است.

شرکت کونامی برای جبران این مشکلات در توییتی از کاربران خود عذرخواهی کرد و اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای رفع این موارد انجام خواهد داد. التبه کونامی اعلام کرد که در بروزرسانی‌های منتشر شده، تاکنون بسیاری از مشکلات بازی حل شده‌اند. همچنین در این بروزرسانی‌ها، تغییراتی در جهت متعادل ساختن سیستم بازی نیز انجام شده است. از دیگر مشکلات رفع شده، ناپدید شدن بدون دلیل کاراکترهای Support Defender است.

کونامی برای این که بتواند نارضایتی کاربران را کم‌تر کند، به تمام کاربرانی که تا قبل از تاریخ ۸ اسفند (۲۷ فوریه) اقدام به ساخت آواتار خود کرده‌اند، ۱۰۰ عدد سکه‌ی SV و یک عدد Premium boost pass رایگان می‌دهد. در آخر کونامی از صبر و پشتیبانی طرفداران خود تشکر کرد.

بازی Metal Gear Survive برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده