نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

به ازای ۱۰۰ دلار خرید در شبکه پلی‌ استیشن ۱۵ دلار رایگان دریافت کنید

کمپانی سونی اعلام کرد که کاربران به ازای ۱۰۰ دلار خرید در شبکه پلی‌استیشن به میزان ۱۵ دلار اعتبار رایگان دریافت خواهند کرد.

کمپانی سونی باری دیگر حراج بازی‌ها را در فروشگاه پلی‌ استیشن ایالات متحده آغاز کرده است که تعداد زیادی از بازی‌های برجسته پلی‌ استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا را برای مدت کوتاهی با تخفیف‌ ارائه می‌دهد. اگر این تخفیف‌ها به اندازه کافی هیجان‌انگیز نبوده‌اند تا از میان آنها یکی را انتخاب کنید، کمپانی سونی یک پیشنهاد ویژه و محدود برای کاربران در نظر گرفته است که با خرج کردن مقدار مشخصی پول به بازیکنان اعتبار شبکه پلی‌استیشن می‌دهد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، از حالا تا تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) بازیکنانی که ۱۰۰ دلار در شبکه پلی‌استیشن خرج می‌کنند (بدون مالیات)، یک کد به ارزش ۱۵ دلار برای خریدهای آتی خود دریافت خواهند کرد. این خرید شامل بازی‌های دیجیتالی خریداری‌شده از فروشگاه پلی‌استیشن، محتوای اضافه بازی‌ها و البته حق اشتراک خدمات دیجیتالی نظیر پلی‌ استیشن پلاس و PlayStation Now می‌شود.

کسانی که واجد شرایط دریافت اعتبار ۱۵ دلاری باشند، آن را پیش از تاریخ بیست و پنجم اسفندماه (۱۶ مارس) دریافت خواهند کرد و سونی این کدها را از طریق ایمیل یا یک پیام سیستم به هر یک از کنسول‌های مزبور ارسال می‌کند. همچنین سونی می‌گوید که این ۱۵ دلار اعتبار رایگان را تنها یک‌بار در طول بازه زمانی یاد‌شده به کاربران می‌دهد و این اعتبار تا پیش از ساعت ۱۱:۳۰ یازدهم فروردین‌ماه قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره به وب‌سایت فروشگاه پلی‌استیشن مراجعه کنید.

تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) روزی است که حراج Critics' Choice فروشگاه پلی‌استیشن ایالات متحده به پایان می‌رسد و این یک فرصت خوب برای خرید بازی‌ها و بهرمندی از ۱۵ دلار اعتبار رایگان به حساب می‌آید. این تخفیفات شامل تعداد زیادی از بازی‌های برجسته سال ۲۰۱۷ نظیر بازی Call of Duty: WWII، بازی Destiny 2، بازی Assassin's Creed Origins، بازی Horizon Zero Dawn: Complete Edition و موارد دیگر می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده