نویسنده: علی مطوری
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵

بازی Cyberpunk 2077 جاه‌طلبانه‌‌تر از Witcher 3 خواهد بود

سی‌‌دی پراجکت رد، خالق سری ویچر اعتقاد دارد بازی بعدی آنها یعنی Cyberpunk 2077 از The Witcher 3 هم جاه‌طلبانه‌تر خواهد بود.

شرکت لهستانی CD Projekt RED به تازگی در سمینار گیمینگ کمپانی Pareto Securities صحبت‌های جدیدی درباره‌ی پروژه‌ی بعدی خود یعنی بازی Cyberpunk 2077 انجام داده و این اثر را با بازی تحسین‌شده‌ی The Witcher 3 مقایسه کرده است. آدام کیسینسکی،‌ رئیس سی‌ دی پراجکت در اینباره می‌گوید:

Adam Kicinski

هدف ما از همان اول ساخت اثری بزرگ و قدرتمند بوده است. ما در حال کار کردن روی دنیایی جدید و آینده‌گرا هستیم و اعتقاد داریم که این بازی نه‌تنها طرفداران سبک نقش‌ آفرینی را مشتاق خود خواهد کرد، بلکه به دلیل یک نقش‌‌آفرینی واقعی بودن مانند سری ویچر و مخصوصا ویچر 3 می‌تواند برای همه‌ی مخاطبین بزرگسال جذاب باشد. دنیای این بازی با بهره گرفتن از هنر دست و داشتن جزئیات فراوان، فضایی بسیار بزرگ و Open-World دارد و همچنین در زمینه گیم‌پلی با محدودیت خاصی همراه نیست؛ به طوری که می‌توانیم بگوییم این بازی جاه‌طلبانه‌تر از Witcher 3 است. با در نظر گفتن همین موارد، ما برای این بازی، اهداف تجاری بسیار بزرگ‌تری را در نظر گرفته‌ایم، اما همچنان تمرکز اصلی ما بازیکنان و کیفیت بازی است.

قبلا هم اخباری در رابطه با بزرگ بودن پروژه‌ی سایبرپانک 2077 منتشر شده بود و گفته می‌شد تعداد افرادی که در فشرده‌ترین بازه‌های زمانی روی این بازی کار می‌کردند بسیار بیشتر از Witcher 3 بوده است. در این سمینار همچنین احتمال ساخت Witcher 4 به طور کلی رد شد، اما در عوض سازندگان بازی بیان کردند این احتمال وجود دارد که روزی یک اثر دیگر در دنیای این بازی ساخته شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده